Beygir gücü, performans ve daha fazlası; Infiniti elektrikli güç ünitesinden detaylar paylaştı
Elektrikli otomobillerle birlikte adını daha üst sıralara taşımak isteyen Infiniti, bu noktada hibrit teknolojilerine ağırlık vermeyi tercih ediyor.
Nissan grubu içerisinde premium segmentteki rekabet için çözümler sunan Infiniti, piyasanın içerisinde olduğu elektrik dönüşümüyle birlikte yükseliş arayan isimler arasında. Avrupa pazarında tekrar pay sahibi olma konusunda ciddi bir potansiyel barındıran yeni teknolojiler, markanın Amerika ve Kanada bölgesindeki sıkışmışlığı için önemli bir reçete. Son birkaç yıldır karşımıza çıkarttığı konseptler üzerinden dikkat çekmeyi başaran Infiniti, macerasının 30. yılına özel olarak gelecekte sunacağı otomobillerde yer vereceği elektrikli güç ünitelerinden teknik detayları paylaştı. Bu kapsamda sunacağı modeller tek bir ortak platform üzerine geliştireceğini duyuran marka, hibrit seçeneklere de bu noktada önem verecek.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Infiniti hibrit motorda üç silindiri kullanacak
Resmi kaynaklardan gelen detaylar arasında satır başları tamamen teknik parametreler oluşturuyor. Planlamanın ilk kademesinde yer alacak olan hibrit seçeneklerde içten yanmalı motor kısmını 1,5 litrelik üç silindirli bir makine üstlenecek. Tamamı dört tekerlekten çekişli olarak sunulacak olan bu modellerin batarya kapasiteleri 3,5 kWh ile 5,1 kWh olarak değişiklik gösterecek. Bu otomobillerin performans verileri de hatırı sayılır seviyelerde geziniyor. 248 beygirden başlayıp 429 beygire kadar değişecek olan rakamlara 4,5 saniyelik 0-100 gibi dikkat çekici bir ivmelenme değeri eşlik ediyor. Şarj edilebilir yapıda olmayacağı da netlik kazanan hibrit versiyonlar, rejeneratif fren sistemi başta olmak üzere diğer yardımcı teknolojilerle bataryasını dolu hale getirecek. Tam elektrikli modellerle birlikte tasarım dili konusunda da daha fantastik noktalara çıkabileceğini söyleyen markadan önümüzdeki süreçte daha sık söz edeceğiz.
İlginizi çekebilir
KIA Futuron