BMW, güncellenmiş yeni logosunu görücüye çıkarttı
Almanya merkezli dünyanın en büyük otomobil üreticilerinden BMW, kısa süre önce geleceğe yönelik yeni marka logosunu görücüye çıkarttı.
Premium sınıfının en önemli isimlerinden olan BMW, detaylarına aşağıda ulaşabileceğiniz Concept i4 modeliyle beraber yeni ya da daha doğrusu güncellenmiş logosunu görücüye çıkarttı. Firmanın “Yeni Bir Çağ Başlıyor. BMW logosunun yeni iki boyutlu ve transparan yorumuyla tanışın” şeklinde tanıttığı yeni logo, sizin de görebileceğiniz üzere aşırı köklü bir değişim getirmiyor. Üç boyutlu yani derinlikli yapı yerine sade bir çizgide hazırlanan logo, ilk bakışta biraz garipsenmesine rağmen geleceğe yönelik gayet modern bir dokunuş atıyor. Biliyorsunuz artık sade / düz tasarımlar revaçta ve önümüzdeki 5-6 yıl boyunca da bunun sürmesi bekleniyor. İşte bu yüzden mantıklı bir değişim yapan dev üretici, yeni araçlarının aşırı büyüyen böbrekleri ile eleştirilmesine rağmen logo konusunda tepki çekmeyecek gibi görünüyor.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
BMW, en son sürücüleri sevindiren bir müjde vermişti
Firma geçtiğimiz ay sonunda otomobillerine Android Auto desteği getireceğini duyurmuştu. BMW OS 7.0 ve üstü işletim sistemine sahip tüm araçlara gelecek Android Auto için yine de uzun bir süre beklenmesi gerekiyor. Çünkü gerekli güncellemenin ancak 2020 Temmuz ayında gönderileceği açıklanıyor. Uzun süredir sadece iPhone temelli Apple CarPlay sunan ve Android akıllı telefon kullanıcılarını bu konuda oldukça kızdıran firmanın, Android Auto konusunda bir sınırlaması bulunuyor. Kurulan sistem ilk aşamada sadece kablosuz olarak çalışacak deniyor.