Bowers & Wilkins, T7 Gold Edition ile modaya uydu
Akustikteki başarısı, ses kalitesi ve premium materyallerden meydana getirdiği estetik tasarımlı ürünleriyle tanınan Bowers & Wilkins‘in moda camiasındaki dengi Burberry, güçlerini birleştirdi. Ortaya Bowers & Wilkins T7 Gold Edition Bluetooth hoparlör çıktı.
Taşınabilir boyutlardaki yeni hoparlör, Burberry imzalı kılıflara sahip. Kullancılar, siyah deri veya taba süet kılıflardan birini seçebiliyor. Burberry tarafından İngiltere’de tasarlanan ve İtalya’da el işçiliğiyle son şekli verilen kılıflar üzerinde altın renginde Burberry logosu dikkat çekiyor. Taşıma kılıfının zarafetini taşıyan hoparlör, Bluetooth 4.1 versiyon üzerinden farklı kaynaklara bağlanabiliyor. Tek şarjla 18 saat müzik çalabilen T7 Gold Edition, titreşimi ve dolayısıyla da üretilen sesteki bozulmaları minimuma indirecek bir kasa tasarımına sahip. Bowers & Wilkins, gövdenin ön yüzündeki petek görünümlü Micro Matrix tasarımın sebebinin bu olduğunu ifade ediyor.
Amerika, Asya ve Avrupa’da sadece belli başlı Burberry mağazalarında satışa sunulan T7 Gold Edition, 995 dolar fiyat etiketine sahip.