Boyası tam 370 saat süren Lamborghini Huracan Sterrato Opera Unica tanıtıldı
Boyası tam 370 saat süren özel model Lamborghini Huracan Sterrato Opera Unica resmi olarak tanıtıldı. Araç iddialı görünüyor.
Oldukça uzun ismiyle bugün dikkat çekmeyi başaran Lamborghini Huracan Sterrato Opera Unica, yukarıda da dediğimiz gibi tam 370 saat süren bir boya üzerine kuruluyor. Bu aracı 60. yaşına özel olarak hazırlayan İtalyan üretici, boyasında donmuş sıvının üzerinde oluşan kristal etkisinin yakalanması hedeflenen aracı, direkt olarak “Ad Personam” adı verilen departmanına hazırlatmış. Boyama işlemi tahmin edebileceğiniz üzere büyük oranda elle yapılan araç, firma için etkileyici bir gövde gösterimi ve kendi kendine armağan konumunda bulunuyor. Aracın dışındaki boyanın detayları göz alıcı iç mekanda da karşımıza çıkıyor. Hakkında bilinmesi gereken önemli detaylarına burada yer verdiğimiz temel model Lamborghini Huracan Sterrato, süper spor rekabetini asfalt dışına taşımak için hazırlandı yani araziye de girebilen bir V10 motorlu canavar olarak hayat buldu.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Lamborghini, bundan önce önemli bir tarihle gündeme gelmişti. Şirket yapılan resmi duyuruya göre ilk tamamen elektrikli aracını ancak 2028 yılında yollara çıkaracak. Bu ilk elektrikli bir hiper / süper otomobil modeli de olmayacak. Firma tam elektrik dönenimi bir “2+2 Grand Tourer” ile başlatacak. Yani elektrikli geleceği dört koltuklu bir araç ile karşılayacak dev üretici, çok uzun yıllar önce dört koltuklu 400 GT, Urraco, Espada ve Islero gibi araçlara imza atmıştı. Lamborghini baş teknoloji sorumlusu Rouven Mohr, geçtiğimiz aylarda tamamen elektrikli aktarım özelinde konuşmuş ve “Süper otomobiller için şu anda doğru zaman olmadığına inanıyoruz ve muhtemelen önümüzdeki beş ya da altı yıl içinde de olmayacak.” demişti.
Firmanın hitap ettiği kitle halen kesinlikle bir elektrikli araç almak istemiyor, bağlı olarak şirket elektrikli geleceği olabildiğince ileriye atmak istiyor. “Süper spor segmentinde veya spor otomobil segmentinde içten yanmalı motor ve hibrit altyapının hala en iyi seçenek olduğuna inanıyoruz” diyen Mohr, yeni dönemdeki süper otomobil modellerinde içten yanmalı motorları elektrik ile desteklemeye devam edeceklerini ve bu sayede –Ferrari tarafında da gördüğümüz gibi– uçuk performans ile gerçek motor sesini bir araya getirmeyi sürdüreceklerini belirtmişti.
Lamborghini Huracan Sterrato Opera Unica yanında bu da ilginizi çekebilir: Hyundai’den otomatik çalışan şarj robotu