Nesilden Nesile BP Kampanyası çerçevesinde hazırlanan ‘BP – The Original’ adlı advergame ile oyuncular, 1.500 euro’luk seyahat çeki, Toshiba Satellite dizüstü bilgisayar ve Samsung i900 Omnia cep telefonu kazanma şansı yakalıyor.
BP, yeni imaj kampanyası çerçevesinde, sanal dünyada kullanıcıları hedefleyen ‘BP – The Original’ adlı bir advergame hazırladı. ‘Nesilden Nesile, BP – The Original’ ana fikri ile tasarlanan oyun, BP’nin kurulduğu ve Türkiye’de faaliyet göstermeye başladığı yıllardan bugüne varoluşunu ve gelişimini eğlenceli bir dille oyunculara aktarıyor. 2 Şubat 2009, saat 18:00’a kadar www.bptheoriginal.com adresinde ‘BP – The Original’ı oynayıp yarışanlar, 1.500 euro’luk seyahat çeki, Toshiba Satellite dizüstü bilgisayar ve Samsung i900 Omnia cep telefonu kazanma şansı yakalayacaklar.
BP istasyonlarının kurgunun merkezine alındığı advergame’de, sanal 3D bir dünya ve bu dünya üzerinde 1908’den 2008’e kadar uzanan bir zaman yolculuğu yer alıyor. Bu yolculuk, 1908 yılında start alan oyunda, başlangıçta seçilen arabaların ve müziklerin o yıllara ait olması, yolların toprak ve kötü olması, etrafta ufak köylerin bulunması gibi görsel unsurlar ile canlandırılıyor. Oyun ilerledikçe yolların otobanlara dönüşmesi, etrafta yüksek binaların oluşması, istasyonların gelişmesi ve arabaların günümüz arabalarına dönüşmesi ile zaman yolculuğu konsepti kullanıcıya net bir dille anlatılıyor. Yolculuk esnasında kullanıcı, karşısına çıkan oyunlar, sorular ve diğer sürprizlerle maksimum puanı toplamaya çalışıyor.