Türkiye’nin en popüler uygulamalarından Bundle, sivil topluma destek için iş birliklerine LÖSEV ve KAÇUV ile başlıyor. Çok önemli bir proje gerçekleştiriliyor.
Bundle, 1-7 Nisan Kanser Haftası boyunca reklam alanlarını LÖSEV ve KAÇUV’a ayırdı. Bundle yılın geri kalanında da premium reklam alanlarını sivil toplum kuruluşlarının yararına kullanmaya devam edecek. Türkiye’de yılda ortalama 3 bin 500 çocukluk çağı kanseri vakası teşhisi konuluyor. Bundle etkili reklam modellerini ilk olarak tedavi bekleyen çocuklar için dayanışmaya ayırıyor. Yeni reklam modelleri, 1-7 Nisan Kanser Haftası’nda LÖSEV ve KAÇUV’un farkındalık yaratmayı hedefleyen mesajları ile Bundle’ın 1 milyonu aşkın aktif kullanıcısına ulaşacak. Yapılan açıklamaya göre Bundle, yılın geri kalanında ise her ayın bir haftası sivil toplum kuruluşlarına ücretsiz olarak yer vermeye devam edecek.
Türkiye’nin en sevilen haber uygulaması Bundle, yeni ‘native’ reklam modellerini ocak ayında markaların kullanımına sunmuştu. Uygulama, 5 farklı yeni reklam formatı ile markaların kullanıcıyla direkt etkileşime geçmesini sağlayarak etkili bir iletişim olanağı sunuyor.
İş birlikleri hakkında detaylı bilgi için partners@bundletheworld.com e-posta adresinden Bundle’a ulaşabiliyorsunuz.
Lösev’e https://www.losev.org.tr/gonullu adresinden gönüllü olabilir;
Kaçuv’a https://bagis.kacuv.org/ adresinden bağışlarınızı ulaştırabilirsiniz.
Oyun dünyasını değiştirecek Google Stadia