reklamı kapat

POPÜLER

Chery LEPAS

Chery, genç nesilleri hedefleyen LEPAS ürün gamını tanıttı

Çin merkezli en büyük otomobil firmalarından olan Chery, genç nesilleri hedefleyen LEPAS ürün gamını tanıttı.

Şirketten yapılan resmi açıklamada “LEPAS ” hakkında şunlar aktarıldıÇin’in Wuhu şehrinde düzenlenen 2024 Chery Uluslararası Kullanıcı Zirvesi, aynı zamanda Küresel Kullanıcı Şampiyonu Gecesi’ne de ev sahipliği yaptı. Etkinliği, Chery International Başkanı Zhang Guibing, Chery International Genel Müdür Yardımcısı Zhang Shengshan, Chery International Başkan Yardımcısı Chen Chunqing, Chery International Başkan Yardımcısı Cao Bin, Exeed Marka CEO’su ve Chery International Başkan Yardımcısı Qin Chao, Omoda&JAECOO Marka CEO’su ve Chery International Başkan Yardımcısı Xu Qingsong ve Chery Marka CEO’su ve Chery International Başkan Yardımcısı Zhu Shaodong gibi önemli isimler onurlandırdı. Katılımcılar, Chery’nin stratejik vizyonuna, heyecan verici fikir önderi seçimlerinin finallerine ve mobilitenin geleceğine dair büyüleyici bir bakış ortaya koyan LEPAS ürün serisinin küresel tanıtımına tanık oldu.”

Chery, Wuhu’da gerçekleştirdiği “Şampiyon Gecesi” için titiz bir süreçle seçilen dünyanın dört bir yanındaki seçkin fikir önderi tüketicileri bir araya getirdi. Etkinlikte dört seçkin fikir önderi tüketici grubu, yaratıcı içerikleri ve tutkulu anlatımlarıyla benzersiz yeteneklerini sergileyerek Chery’e olan derin sevgilerini yansıttı. Ayrıca etkinlikte Argos robot köpeğin tanıtımı, teknoloji ve tasarımı bir araya getirerek yenilikçi bir yaklaşım ortaya koydu.

Kıyasıya rekabetin ardından Trend Belirleyici Ödülü, İtibar Ödülü, Popüler Yıldız Ödülü, Topluluk Lideri Ödülü ve merakla beklenen Küresel Şampiyon Ödülü gibi ödüller açıklandı. Güney Afrika’dan katılan moda ve trend belirleyicisi Sphokuhle N’nin, üstün performansı ile küresel fikir önderleri için en üst ödül seviyesi olan TIGGO 9, Küresel Şampiyon Ödülü’ne layık görüldü. Bu etkinlik, uluslararası kullanıcıların kendilerini tanıtmaları, etkileşim kurmaları ve fikir önderlerinin gerçek hikayeleri ve sesleri aracılığıyla Chery’nin temel değerlerini yansıtmaları için premium bir platform sağladı.

Chery, 2024 Uluslararası Kullanıcı Zirvesi’nde, kullanıcı odaklı kapsamlı ekosisteminin bir sonraki aşamasını ana hatlarıyla açıklayan “Geleceğimize Adım At” vizyonunu açıkladı. Açılış konuşmasında konuşan Chery CEO’su ve Chery International Başkan Yardımcısı Zhu Shaodong, “Otomotiv endüstrisinin ekosistemi önemli bir değişim yaşıyor. Kullanıcı odaklı konsept genişliyor ve otomobillerin ötesinde her şeyi kapsayan bir mobilite deneyimi yaratıyoruz” dedi. Zirvede ayrıca Chery’nin “Çevre dostu, Teknoloji, Aile ve Arkadaşlık” marka değerleri vurgulanırken, dünyanın dört bir yanından katılan başarılı fikir önderlerinin hikayeleri paylaşıldı.

Etkinlikte, marka tanıtımı, topluluk yönetimi ve kullanıcı etkinliklerinin organizasyonu konusunda yaklaşık 12.000 fikir önderinin sağladığı muazzam katkılar vurgulandı. Chery ayrıca milyonlarca takipçiyle küresel bir influencer ağı oluşturmak için fikir önderleriyle iş birliğini derinleştirme planlarını da açıkladı. Chery ve küresel fikir önderleri, etkinlikte çeşitlendirilmiş ve yenilikçi iş birliği modellerini keşfetmek üzere Chery MCN Planı’nı resmen başlattı. Chery MCN Planı, dünya genelinde 12.000’in üzerindeki fikir önderine finansal destek ve kapsamlı kaynaklar sağlayarak, ticarileşmenin önünü açıyor. Bu da fikir önderlerinin yakın marka ortakları olarak sahip olduğu olağanüstü değeri gözler önüne seriyor.

Chery, 2024 Chery Uluslararası Kullanıcı Zirvesi’nde tamamen yeni ürün gamı LEPAS’ı tanıttı. Söz konusu stratejik ürün grubu, aile odaklı yeni nesil premium otomobil tüketicilerine hitap etmek üzere tasarlandı ve Chery Grubu’nun güçlü küresel temellerini tam anlamıyla yansıtmasıyla öne çıktı. Ürün gamına ait ilk ürünün ise önümüzdeki yılın sonuna kadar pazara sunulması planlanıyor ve ek modeller geliştiriliyor. Chery Grubu’nun elektrikliye geçiş ve küresel akıllı çözümlere olan bağlılığına sadık kalan LEPAS serisi, uluslararası tüketicilere yönelik bir dizi aile dostu SUV sunan gelişmiş bir elektrikliye geçiş platformundan yararlanıyor. Geleneksel içten yanmalı motor, şarj edilebilir hibrit ve tamamen elektrikli seçenekler de dahil olmak üzere birden fazla enerji türünü destekleyen QPower mimarisine sahip.

Zirvede LEPAS ürün gamının konseptini de tanıtan Chery Marka CEO’su ve Chery International Başkan Yardımcısı Zhu Shaodong, “Genç tüketicilere doğru kayma, otomotiv pazarında baskın bir eğilim haline geldi. Bu bağlamda LEPAS, Chery International’ın pazar payını büyütmesi için önemli bir stratejik girişim. Bu girişim, markayı yukarıya taşıma sorumluluğunu üstleniyor ve Chery’nin hedeflenen pazar segmentlerine yönelik stratejisinde önemli bir yere sahip” dedi. Chery, tüketicilere ihtiyaçlarını karşılayan kaliteli ve çekici ürünler sunarak ürün gamını sistematik ve istikrarlı bir şekilde genişletmeyi planlıyor.

LEPAS Baş Tasarımcısı Ivan Dulanovic değerlendirmesinde “Doğa, her zaman tasarımcılarımız için ilham kaynağı oldu. ‘Doğal Enerji’ tasarım konseptini benimsedik ve bunu ürüne başarıyla uyguladık. Tasarımın ilk aşamalarında, koşan bir leopar görüntüsü aracın şekline ilham verdi. Leopar sadece gücü değil, aynı zamanda çevikliği ve esnekliği de bünyesinde barındırıyor” ifadelerini kullandı. Gelecekteki LEPAS serisi araçlar, güçlü bir duruş, şık bir ön cephe, zarif çizgiler ve güçlü bir şekil ile şık, dinamik ve premium bir tasarım diline sahip olacak. Işık ve gölgenin etkileşimi, güzellik, teknoloji ve performansı harmanlayarak estetik ve kaliteli bir his yaratacak ve “Doğal Enerji” tasarım estetiğinin yeni bir vizyonunu sergileyecek.”

Chery LEPAS yanında bu da ilginizi çekebilir: Etkileyici görünen elektrikli motosiklet konsepti: Zero SR-X