Chery Türkiye, yedek parça endişelerine cevap verdi

29 Mayıs 2023 11:21

Üç farklı modeliyle Türkiye pazarına dönen Chery, satış sonrası sürecin temellerinden olan yedek parça hakkında önemli bilgiler verdi.

Mart 2023 itibarıyla tamamı SUV olmak üzere üç farklı modeliyle Türkiye pazarına resmi olarak dönüş yapan Chery, geçtiğimiz yıllarda yaşanan dinamikleri unutturma konusunda önemli adımlar atıyor. Yeni dönemdeki yapılanmasını Türkiye’de şirket kurarak doğrudan kendisi yapan Çinli marka, çok daha kaliteli hale getirdiği ürün gamıyla kullanıcıların karşısına iddialı çıkıyor. Markanın yeni modelleriyle birlikte tüketicilerin akıllarında beliren bazı sorular da kademeli olarak cevap buluyor. Bu kapsamda yedek parça tedariği konusundaki soru işaretlerine cevap veren Chery, halihazırda yüzde 80’i aşan parça mevcudiyetinin olduğunu vurguladı. Satış sonrası hizmet verirken stokta bulunmayan acil parçalar için de her ay 4 kez uçak kargo ile tedariğin sağlandığını vurgulayan resmi kaynaklar, bu sayede bulunmayan parçaların müşteri araçlarına teminini önemli ölçüde hızlandırdığına değindi.


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Chery, Türkiye geneli 26 bayi ağıyla hizmet veriyor

Türkiye’nin 19 ilinde 26 bayisinde hizmet veren Chery, satışa sunduğu modellerdeki garanti kapsamıyla da kullanıcıların dikkatini çekmek istiyor. Halihazırda 5 yıl veya 150.000 kilometrelik garantisi sunan marka, satışını gerçekleştirdiği araçları 5.000 km’de yetkili servislerinde ağırlayarak, parça değişimi olmadan genel bir check-up yaparak, satış sonrasında müşterileri ile sürekli iletişim halinde kalmayı tercih ediyor. Bu bakımda genel bir check-up hizmeti verilirken müşterilerin tüm soruları yanıtlanıyor ya da araçlarla ilgili merak edilen konular aydınlatılıyor. Bununla birlikte müşterilerine Tur Assist şirketi ile 7/24 ücretsiz yol yardımı sunan Chery, 15.000 km/1 yıl bakım aralıkları ile satış sonrası hizmeti de sürüyor.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Paylaş