Teknik olarak herhangi bir fark taşıyacak olan Citroen Ami Tonic, ufak tasarım ve renk dokunuşlarıyla ayrışıyor.
Citroen’in şehir içi ulaşım dinamiklerine farklı bir bakış açısı getiren mikro mobilite aracı Ami, bir süredir Türkiye pazarında da satışa sunuluyor. Avrupa’da kısa sürede 25 bin adede yaklaşan bir satış seviyesi yakalayan bu karakteristik araç, özellikle genç kullanıcılar için fazlasıyla cezbedici. Elektrikli olmasıyla ucuz ulaşım için bir çözüm niteliği sunan Ami, kişiselleştirilebilen renkli yapısıyla da hitap ettiği kitleyi yakalayabiliyor. Buggy versiyonuyla tekrar dikkatleri üzerine çeken ürün gamı için satışa sunulacak niteliklerde yeni bir kombinasyonu devreye alan marka, aileye yeni bir paket daha ekliyor. Türkiye’de de satışa sunulacağı açıklanan Citroen Ami Tonic, ufak tasarım detaylarıyla standarttan ayrılıyor.
Tonic versiyonunu diğer Ami modellerinde ayıran değişimler ilk olarak ön bölümde yer alıyor. Işıklandırma grubunda güneş gözlüğünü andıran bir tasarım farklılığını kullanan tasarımcılar, aracın genel karakteri olan sarı renk dokunuşuna burada da yer veriyor. Bununla birlikte jantlar ve tavan barları da Tonic versiyonuna özel olarak geliyor. Kokpit tarafında da kapıların çekme parçaları, paspaslar ve panellerde sarı renk dokunuşunu karşımıza çıkıyor. Telefon tutacağı, çanta askılıkları ve kapılarda saklama alanı sağlayacak ağ gergiler de Tonic’te standart olarak geliyor.