Üç farklı motor tipiyle Türkiye satışlarına başlayan Citroen C4 X, zengin donanım kombinasyonlarıyla tercih edilebilecek.
Yeni yılla birlikte Türkiye pazarına girmesi beklenen ilk model olan Citroen C4 X için beklenen açıklama yapıldı. Markanın yeni dönemdeki ürün gamında gövde tipiyle ayrılan model, İstanbul’da gerçekleştirilen global lansman sürecinin ardından artık Türkiye yollarına çıkmaya hazır. Bugün itibarıyla üç farklı motor tipiyle kullanıcıların beğenisine sunulan C4 X için başlangıç fiyatı 722.000 TL olarak verildi. Dizel motor üzerinden ailenin en pahalı paketi ise 979.500 TL’den alıcı bulacak.
Citroen C4 X fiyat listesi
Markanın resmi kaynakları üzerinden paylaştığı rakamlar şu şekilde;
1.2 PureTech 100 HP – 6 İleri Manuel Feel – 722.000 TL
1.2 PureTech 130 HP – EAT8 – Feel Bold – 828.000 TL
1.2 PureTech 130 HP – EAT8 – Shine – 899.500 TL
1.2 PureTech 130 HP – EAT8 – Shine Bold – 934.500 TL
1.5 BlueHDi 130 HP – EAT8 – Feel Bold – 873.000 TL
1.5 BlueHDi 130 HP – EAT8 – Shine – 944.500 TL
1.5 BlueHDi 130 HP – EAT8 – Shine Bold – 979.500 TL
Citroen C4 X için öne çıkan özellikler
C4 ile C5 X arasında konulanan C4 X, yeni dönemde C-Elysee’e doğrudan bir alternatif niteliği olacak. C4 X, 510 litrelik bagaj hacmi ve katlanabilir koltuk yapısıyla geniş aileler için çok ciddi bir alternatif olma iddiasını taşıyor. 4.600 milimetre uzunluk ve 2.670 milimetre aks mesafesi değeriyle, yerini aldığı C-Elysee’ye göre daha uzun bir model olarak asfalta çıkan C4 X ile Crossover hissiyatı da belirgin şekilde ön planda. Motor tarafında ürün gamı fazlasıyla zengin. İçerisinde tam elektrikli seçeneğin de olacağı listelerde PureTech benzinli ve BlueHDI dizel motorları da göreceğiz. Benzinli tarafta 100 beygirlik güçle gelecek giriş seviyesi C4 X’te 6 kademeli manuel şanzıman kombin ediliyor. 130 beygirlik üst versiyonda ise 8 kademeli EAT8 şanzıman kullanıcıları bekliyor olacak.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Kalite algısıyla birlikte konfor tarafında da C4 X’in son nesil silahlarla donatıldığını söylemek mümkün. Citroën’in “Progressive Hydraulic Cushions” süspansiyon sistemi bu otomobilde kullanılıyor. Sistemde, biri sıkıştırma diğeri geri basma için mekanik stoperler yerine, amortisör ve yay ile birlikte iki kademeli hidrolik stoperler kullanılıyor. Süspansiyon, uygulanan gerilime bağlı olarak iki aşamada çalışıyor. Hafif sıkıştırma ve geri basma durumlarında yay ve amortisör hidrolik stoperlerden yardım almadan dikey hareketleri birlikte kontrol ediyor. Yirmi adedi bulan sürüş destek asistanları, dijital sürücü ve multimedya ekranları, head-up display, açılır cam tavan gibi donanımlarıyla da güncel beklentileri karşılayacak.
İlgili video
Marvel R tanıtımı