Citroën ve MediaMarkt bir “Ami” iş birliği gerçekleştirdi
Dünyanın en büyük otomobil üreticilerinden Citroën ve büyük teknoloji perakendecisi MediaMarkt bir “Ami” iş birliği gerçekleştirdi.
Citroën ve MediaMarkt arasındaki “Ami” iş birliği hakkında yapılan resmi açıklama şöyle oldu: “Mobilite dünyasının her alanına temas eden ve herkes için ulaşılabilir modeller sunmak için çalışan Citroën, MediaMarkt ile yeni bir iş birliği gerçekleştirdi. Bu kapsamda, 0 emisyon değerine sahip, tamamen elektrikli yapısıyla tüm kent merkezlerinde özgürce ulaşım imkânı sağlayan Citroën Ami, “MediaMarkt Tech Arena”da müşterilerle buluşuyor. Müşteri deneyiminin merkezi olan gerçek bir teknoloji arenasına dönüştürülen MediaMarkt İstanbul Marmara Park mağazasında, yeni mağaza konsepti ile tüm teknoloji severlere eşsiz bir atmosferde, en yeni teknolojileri deneyimleyebilecekleri çok özel bir mağaza yaratıldı. Hem bireysel müşteriler hem de kurumsal firmaların kısa mesafelerdeki mobilite ihtiyaçlarını karşılayarak popülerliğini sürdüren Ami, mağazanın girişinde yer alan müşteri deneyim merkezindeki Citroën standında sergileniyor.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Müşteriler, özel olarak kurulan bu stantta Ami modelini inceleme ve online satın alma imkânlarından yararlanabiliyorlar. Marmara Park Avm’de yer alan MediaMarkt Tech Arena mağazasında yer alan Ami standı, 6 ay boyunca Citroën Ami’nin yenilikçi ve ulaşılabilir mobilite çözümlerini müşterilerle buluşturacak. Mağazada butikler ve satış alanındaki mini deneyim alanları ile en yeni teknolojiler ziyaretçilerle buluşturuluyor ve teknoloji trendlerine dokunarak doğrudan deneyimleme imkânı sunuluyor.”