Cloverfield Paradoksu sürprizi Netflix’e ne kadar mal oldu?

07 Şubat 2018 23:00

Yapımcılığını J.J. Abrams‘ın üstlendiği Cloverfield Paradoksu önce Super Bowl tanıtımıyla şaşırttı. Ardından sürpriz bir şekilde Netflix kütüphanesine eklendi. Peki serinin hayranlarını fazlasıyla memnun eden bu gelişme Netflix’e ne kadara mal oldu?

Serinin üçüncü filmi olan Cloverfield Paradoksu bir süredir belirsizliklerle gündeme geliyordu. Vizyon tarihi birkaç kez ertelenen bu hikaye giderek ayak bağına dönüşmeye başlamıştı. Kısa bir süre önce Paramount Pictures’ın filmi satmak istediği ve bunun için Netflix ile görüşmelere başladığı iddia edilmişti. Gerçekliğinden emin olmadığımı bu iddianın doğru olduğu ise Super Bowl 2018 gecesinde anlaşıldı. Orijinal yapımlarıyla adından söz ettirmeyi başaran Netflix, Amerikan televizyonun en büyük etkinliği kabul edilen Super Bowl sırasında Cloverfield Paradoksu tanıtımını gün yüzüne çıkarttı.

Super Bowl 2018’de yayınlanan en dikkat çekici film fragmanları

Filmin maçın ardından Netflix kütüphanesine ekleneceğini duyurdu. Son yıllarda sinema sektöründe görmeye alışık olmadığımız bu sürpriz hamle hem şaşkınlık hem memnuniyet yarattı. The Hollywood Reporter‘ın haberine bakılırsa bu sürprizin maliyeti 50 milyon dolar oldu. Hikayeyi uzaya taşıyan bu yapımın Paramount Pictures’a 40 milyon dolara mal olduğu söyleniyor. Dolayısıyla stüdyo daha şimdiden 10 milyon dolar kar elde etmiş durumda. Netflix bu anlaşmadan istediği sonucu elde edebilecek mi, işte onu bilmiyoruz.

İlginizi çekebilir

Paylaş