Dacia Duster ve Renault Clio ödül alarak istikrarını sürdürdü

18 Ekim 2018 16:15

Renault Clio ve Dacia Duster, Reklamcılar Derneği tarafından düzenlenen 30. Kristal Elma Türkiye Reklam Ödülleri yarışmasından 8 ödülle ayrıldı.

Geçtiğimiz günlerde açıklanan, sevilen otomobil markalarında ipi ipin Volkswagen tarafından üst üste 5. kez göğüslenmesi dikkatlerden kaçmadı. Fiyat/performans sınıfının lideri konumunda olan Dacia Duster da grafiğini yükseltmeye ve belki de önümüzdeki süreçte adını üst sıralara yazdırmak adına kademeli adımlarla karşımıza çıkıyor. Renault da altında yer alan Romanya merkezli markası için gerekli adımları atma konusunda temkinli olsa da kararlı. Şu sıralar önemli kampanyalar üzerinden kullanıcıların dikkatlerini çelken bu iki isim, 30. Kristal Elma Türkiye Reklam Ödüller‘inde ipi göğüslemeyi başardı. Duster lansmanında Dacia, Türkiye’de bir ilke imza atarak 100 Duster’ı resmi satış öncesinde otomobil severlerle buluşturmuş ve internet üzerinden ön satış gerçekleştirmişti.


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Ödüllerin detayları

‘Hakkını Ver’ sloganı ile gerçekleşen ve VR teknolojilerinin kullanıldığı Duster roadshow organizasyonu, test sürüşü deneyimini bir üst boyuta taşıdı. 360 derece medya kullanımının etkin bir şekilde uygulandığı lansman süresi boyunca 16,3 milyon televizyon izleyicisine ulaşan Dacia, Youtube’da 98 milyon, Instagram’da ise 1 milyonu aşkın izlenme oranı yakaladı. Kristal Elma’da Dacia Duster Roadshow, Renault Clio RS radyo spotu ve Dacia Duster reklam filmi ile 3 gümüş ödül kazanan Renault, ilk 100 Duster, Megane Sedan Getir iş birliği, Dacia Duster radyo spotu vec‘Hakkını Ver’ dış alan tasarımları ile ayrıca 4 bronz ödüle layık görüldü.

Paylaş