KENDİNİ BİLMEMEK
Bir kere o zaman limitini kaldırmak kimin fikriydi bilmiyoruz ancak umarız onun da sevdiği bir oyunu yolunmuş tavuğa çevirirler. Her bölümde belirli bir zaman limitinin olması, sürekli diken üzerinde oynamamızı ve panik olmamızı sağlıyordu. Belki zombiler yine çok zorlayıcı değildi ancak kısıtlı zaman ekstra bir tedirginlik unsuru oluyordu. Neymiş efendim, etrafı daha rahat keşfedebilelim diye kaldırmışlar. Yahu harita keşfetmek istesek Dead Rising mi oynarız? Sanki inanılmaz kuytu köşeleri olan, gez gez bitmeyen bir haritası var da bizi keşfe teşvik ediyor. Her yerinden zombi pırtlayan bir oyunsun sen ya, silkelen ve kendine gel! Hadi onu kaldırdın, psikopatlarımızdan ne istedin? Standart zombiler yalnızca içimizdeki hayvanı dizginlemek için faydalı olduğundan, çok daha zor ve çetrefilli olan psikopatlar güzel bir tat katıyordu. Burada ise onların yerine manyaklar var. Baktığın zaman konsept olarak birbirlerinden pek de farkları yok. Ancak psikopatların bir arka hikayesi, derinliği, karakteri vardı. Bunlar ise öylesine karşımıza çıkıp, hiçbir anlam taşımadan ölümü kucaklıyor. Hiç olmamış gerçekten.