Death’s Gambit incelemesi

05 Eylül 2018 21:00

DETAYLAR

Oyun hikayesini ilginç şekillerde anlatıyor. Örneğin geçmişte başınıza gelenleri ancak belirli yerlerde, yeterince ölürseniz devreye giren ara sahnelerle öğrenebiliyorsunuz.

Boss dövüşleri hiç fena olmamış. Bazı bosslar çevre elementlerini de kullanıyor. Örneğin burada bir yandan dövüşürken, bir yandan da zeminin dengesini sağlamanız gerekiyor.

Öldürdüğünüz her boss sonrası yeni bir yetenek açabiliyorsunuz. Açık konuşmak gerekirse bir iki yetenek dışında çoğu gereksiz olmuş. Hiç koymasalarmış da olurmuş yani.

Oyunda yer alan silah, ekipman ve zırh çeşitliliği ne yazık ki büyük bir hayal kırıklığı. Her tür silahtan neredeyse yalnızca bir çeşit karşınıza çıkabiliyor ancak. Çeşitlilik getirilmeli…

Sayfa: 1 2 3 4 5

Paylaş