26 Eylül’de gerçekleşen korkutucu deprem sonrası iletişim konusunda sıkıntı yaşatan Türk Telekom kullanıcılarından özür diledi.
26 Eylül’de 5,8 şiddetinde gerçekleşen deprem sonrası yaşanan panikte Türk Telekom ve diğer operatör şirketleri ciddi bir iletişim çözümü sıkıntısı yaşadı. Korkutucu depremin ardından sevdiklerinin iyi olup olmadığını kontrol etmek isteyen kullanıcıların telefona sarılması sonucu oluşan yoğunlukla beraber operatörler bu durumu kaldıramadı. Söz konusu sıkıntıyı en çok hisseden taraflar Türk Telekom’un kullanıcıları oldu. Uzun süre iletişim çözümünü sağlayamayan operatör ise 27 Eylül’de yaptığı açıklamayla beraber kullanıcılarından özür diliyor.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Türk Telekom tarafından yapılan açıklama
Basına yapılan resmi açıklama şu şekilde: “Türk Telekom Ailesi olarak, kesintisiz ve daha güvenli iletişim için yaptığımız mobil teknoloji yenileme çalışmaları sırasında meydana gelen deprem, şebekemizde aksamalara neden olmuştur. Mobil abonelerimize bir süreliğine de olsa kesintisiz iletişim sağlayamamanın derin üzüntüsü içindeyiz. Yaşattığımız bu olumsuz deneyimden ötürü içtenlikle özür diler, sabır ve anlayışları için müşterilerimize teşekkür ederiz.”
Bunun yanı sıra aynı zamanda yaşanan olumsuzluğu telafi etmek isteyen operatör servisi tüm mobil abonelerine 2 ay boyunca ayda 5 GB olmak üzere toplamda 10 GB ek internet tanımlayacağını da açıkladı. Söz konusu ek internetin ne zaman tanımlanacağına dair net bir açıklama ise bulunmuyor.