Yeni nesil oyunlar arasında heyecan yaratan, sabırsızlıkla beklenen pek çok oyun var. Ancak belki de bunlardan hiçbiri Destiny kadar konuşulmadı. Her geçen gün beklentileri giderek artıran yapım, bu yükün altından kalkabilecek mi acaba?
Bugüne kadar hakkında konuşturmayı başarmış pek çok oyunla karşılaştık. Tabii hepsi bunu aynı yöntemle gerçekleştirmedi. Örneğin Metal Gear Solid oyunlarını Hideo Kojima’nın gerçekleştirdiği akıl oyunları sebebiyle konuşup durduk. Call of Duty serisini; “Acaba bu kez klişelerinden sıyrılabilecek mi?” merakından dilimize pelesenk ettik. Hakkınızda konuşturmak için pek çok yöntem vardır ve genellikle bunun doğru olanı viral yöntemlerdir. Yani çaktırmadan, akılcı yöntemlerle ilgiyi üzerinizde toplarsınız. Ancak Destiny bunu yapmadı. Destiny, yapım bütçesinden daha büyük rakamlar harcadığı bir pazarlama yolu izleyerek kendini göz önünde tuttu. Kafamızı çevirdiğimiz her yerde oyunun ismiyle karşılaşır hale gelmiştik. Ancak ortada genellikle pek şaşmayan bir gerçek var. Eğer pazarlamaya büyük paralar ayırıyorsanız, ürününüze çok fazla güvenmiyorsunuz demektir.
► GİRİŞ
► GÜVEN EKSİKLİĞİ
► BAZI ŞEYLER DEĞİŞMİYOR
► DETAYLAR
► PUANLAMA