KONSOLDA DA OLUYORMUŞ
Arayüze geldiğimizdeyse konsol için yapılabilecek en başarılı optimizasyonla karşı karşıya olduğumuzu görüyoruz. Normal şartlarda eşya özellikleri, karakter detayları, düşen eşyaların toplanmasıydı falan derken gamepad’in ağlayacağını öngörebilirdik ancak öyle olmamış. Bütün özellikler tek tuşla değişebilen menü sayfalarına bölünmüş ve sayfalarda analogla kontrol edilebilen tekerlek sistemi kullanılmış. Böylece üzerimizdeki eşyalar arasında rahatlıkla geçiş yapabiliyor ve istediğimiz eşya ile kolayca karşılaştırmasını sağlayabiliyoruz.
Büyü ve özelliklerin tek tuşa atanabilmesi sayesinde de oyun sırasında hiçbir sorun yaşanmıyor. Sadece görsel anlamda biraz farklı gelecek ve Diablo ile bağdaştıramayacaksınız hepsi bu ama zamanla alışıyorsunuz hiç merak etmeyin. Görsel demişken, oyunun konsollarda su gibi aktığını söylememiz gerekli. Ancak bu akıcılığın sağlanması adına grafik kalitesinden biraz ödün verilmiş. Yani Diablo III PC’de, konsollardan daha güzel görünüyor. Bir buçuk yıl sonunda grafiksel anlamda bir gelişim bekliyorduysanız eğer hayal kırıklığı ile karşılaşacaksınız demektir.
TEK BAŞINA ASLA
Diablo III’ün ismi farklı bir şey olsaydı üzerinde bu kadar konuşur muyduk emin olamıyoruz ancak konsolda Diablo deneyimi kesinlikle ilginç; bunu rahatlıkla söyleyebiliriz. Özellikle dört arkadaş toplanır ve koltuğa yayılıp oynarsanız muhtemelen zevk çığlıkları eşliğinde bir oyun deneyimi yaşayacaksınız. Oyunla beraber üç tane de arkadaş edinmenizi tavsiye ediyoruz bu nedenle…
► GİRİŞ
► HATALARDAN DÖNÜŞ VAKTİ
► OYUN DİNAMİĞİ
► KONSOLDA DA OLUYORMUŞ
► DETAYLAR
► PUANLAMA