Önden çekişli altyapıyla tercih edilen DS 7 Crossback 225 versiyonu, adaptif süspansiyon başta olmak üzere pek çok üst seviye donanımı standart barındırıyor.
PSA grubu altında devam eden macerasında 7 ve 3 Crossback modeleriyle adeta yeniden doğan DS, ürüb gamındaki genişletme çalışmalarına devam ediyor. Kendine has tasarım ve sürüş dinamikleriyle premium sınıfta fark yaratmayı amaçlayan Fransız üretici, elektrik gücünü de artık çok daha fazla merkeze almaya başladı. 7 Crossback E-Tense adıyla kullanıcılara sunulan hibrit versiyonlara önden çekişli seçeneğini de ekleyen marka, bu sayede fiyat konusunda da çıtayı nispeten daha ulaşılabilir noktaya çekmiş olacak. İçten yanmalı motoru tek başına 180 PS güç ve 300 Nm tork üreten modelin, elektrik motoru ise 110 PS güçle sisteme entegre edildiğini görüyoruz. Tüm parçaların bir araya gelmesiyle de ortaya versiyona adını veren 225 PS güç ile birlikte 360 Nm tork çıkıyor.
“DS 7 Crossback 225”, içerisinde sunulan sürüş modları sayesinde tamamen elektrikli bir araç olarak da kullanılabiliyor. Bu modda maksimum 135 km/s hıza çıkabilen modelin 55 ile 72 kilometre aralığında menzil kat edebilmesi söz konusu. Günlük ihtiyaçları büyük rahatlıkla karşılayacağını gördüğümüz bu değer ile, şehir içerisinde sadece elektrik gücünü kullanma senaryosu da mümkün olacak. DS tarafında modelle ilgili paylaşılan emisyon ve tüketim değerleri de dikkat çekici. Kilometrede 31 ile 36 gram aralığında karbon salınımı bulunan modelin ortalama tüketim değeriyse 1,6 litre olarak veriliyor. Diğer elektrikli DS modelleri gibi, bu versiyonda da iki şarj kablosu kullanılıyor. Bu kablolar hızlı şarj desteğiyle birlikte de pili, Wallbox üzerinden 1 saat 45 dakikada tamamen dolu hale getirebilecek nitelikte.