Interbrand’in her yıl açıkladığı Dünyanın en iyi 100 markası araştırmasında 2022 listesi açıklandı. En üstte çok tanıdık isimler var.
Samsung Türkiye tarafından yapılan paylaşıma göre Interbrand tarafından açıklanan Dünyanın en iyi 100 markası listesi, her markanın değeriyle ilgili, şirketin finansal performansının yanı sıra satın alma ve rekabet gücü üzerindeki etkisinin kapsamlı analiz ve değerlendirmeleri ile oluşturuluyor. İşte bu listenin 2022 lideri, teknoloji devi Apple oldu. İkinci sırada Microsoft, üçüncü sırada Amazon, dördüncü sırada Google, beşinci sırada Samsung, altıncı sırada Toyota, yedinci sırada Coca-Cola, sekizinci sırada Mercedes-Benz, dokuzuncu sırada Disney ve onuncu sırada ise Nike yer aldı. Listenin tamamı ise burada paylaşıldı.
Kendi başarıları özelinde bir açıklama yapan Samsung Electronics Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı YH Lee şunları söyledi: “Samsung Electronics olarak, dünyanın her yerindeki kullanıcılarımızın katkısıyla, marka değerimizde iki yıl üst üste çift haneli bir büyüme ivmesi yakaladık. Bundan hareketle, daha iyi ve üst düzey bir müşteri deneyimi sunmak için motive bir şekilde çalışmaya devam edeceğiz.”
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Araştırma kapsamında; Samsung’un 2021 yılında açıklanan marka değeri 74,6 milyar dolar iken, bu rakam yüzde 17’lik bir artışla 2022’de 87,7 milyar dolara yükseldi. Böylece Samsung üst üste üç yıl boyunca listenin beşinci sırasında yer almayı sürdürdü.
Dünyanın en iyi markası 100 markası 2022 sonuçları yanında bu da ilginizi çekebilir: Franky Zapata’dan yeni hava aracı