Dünyanın en önemli teknoloji firmalarından Dyson, “En büyük önceliğimiz müşteri memnuniyeti ve kullanıcı deneyimi” dedi.
Bu konuda Dyson şunları aktardı: “Kullanıcı deneyimi ve müşteri memnuniyetini en büyük önceliği olarak benimseyen Dyson, Demo Store’larında, son teknolojiye sahip ürünleri yerinde test etme, deneyimleme ve satın alma fırsatı sunarken, servis merkezlerinde uluslararası standartlarda bir servis hizmeti ve müşteri deneyimi anlayışını benimsiyor. 1995 yılından beri ürünleriyle Türkiye’de yer alan marka, ilk resmi ofisini 2018 yılı sonunda açtı. 2020 yılının başında en iyi Dyson deneyimini ve global hizmet standartlarını pazara sunmak için ilk Servis Merkezi’ni İstanbul Ataşehir’de devreye alan Dyson, 21 doğrudan satış noktasının yanı sıra İstanbul, İzmir ve Ankara’da yer alan 4 Demo Store niteliğinde mağazasıyla tüketicilerle buluşuyor. Dyson, kullanıcılarına en iyi hizmeti sunabilmek için Türkiye’deki ikinci servis merkezini Ankara Kentpark’ta açtı. Ankara Kentpark’ta hizmet vermeye başlayan Dyson Servis Merkezi; uzman teknisyenler aracılığıyla arızalı ürünü getiren kullanıcılara aynı gün içinde tamir hizmeti sunarken, servis yoğunluğuna bağlı olarak ürünlerin büyük çoğunluğunu 1 saat içinde teslim edebiliyor.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Sorun yaşayan kullanıcılar müşteri hizmetlerine ulaştığında, kendisini çok deneyimli ve bilgili bir ekip karşılıyor. Kullanıcının talebine göre, örneğin arızaysa, cihaz üzerinde çeşitli test ve yönlendirmelerle, sorunun giderilip giderilemeyeceği kontrol ediliyor. İhtiyaç olması halinde görüntülü bağlantı yöntemiyle arızalı cihaz görülerek kullanıcıya destek sağlanıyor.
Pek çok sorun telefondayken çözülebilirken; tamir ya da parça değişimi gerektiren durumlarda, cihazda oluşan her türlü arıza garanti süresi içerisinde ücretsiz olarak gideriliyor. Cihazın servise alınması gereken durumlarda kullanıcının yaşadığı ile göre kurye ya da kargoyla adresinden alım sağlanıyor.
Dyson Servis Merkezlerinde kargo, kurye ve dileyen kullanıcıların servis merkezinde bulunan mağazaya ürünü elden teslim etmesi seçenekleriyle gün içerisinde yüzlerce kişiye hizmet veriliyor. Servis merkezlerine cihazını teslim eden kullanıcılara ürünleri saatler içinde tamir edilerek teslim ediliyor. Servis merkezine ulaşım imkanı olmayan kullanıcılar, Dyson müşteri hizmetlerini arayarak bir bildirimde bulunduklarında, kuryeler aynı gün içerisinde adreslerden ürün alımını gerçekleştiriyor.
Böylece kargo süreçlerinde olduğu gibi uzun süreli beklemeler ve belirsizlikler yaşanmıyor. Ürün merkeze ulaştıktan sonra gerekli işlemin tamamlanıp, kullanıcıya yeniden gönderilmesi 24 saat içinde tamamlanıyor. Her aşama kullanıcılara SMS ve mail yoluyla güncel şekilde bildiriliyor. Son olarak dyson.com.tr üzerinden verilen live demo hizmetiyle kullanıcılar tamir hizmetlerinden bağımsız olarak herhangi bir Dyson satış noktasına gitmeden ürün tanıtım hizmeti alıp eğer arzu ederse ürün satın alımı gerçekleştirebiliyor.
Daha fazla bilgi ve destek için tüketiciler [email protected] e-posta adresinden veya Pazartesi-Cumartesi günleri 09.00-21.00 saatleri arası, 0850 532 11 44 numaralı telefonu arayarak, veya haftada 7 gün 09:00-24:00 saatleri arasında Whatsapp aracılığıyla ve MyDyson App üzerinden yönlendirmeler vasıtasıyla Dyson’a ulaşabiliyor.
Yazılım ve bağlanabilirlik konusu Dyson’ın önem verdiği konulardan bir diğeri. Bunun temel taşlarından biri olan MyDyson uygulaması da Dyson kullanıcılarına bir hizmet ekosistemi sağlamak için ürün yelpazesindeki bağlantılı ürünlerle entegre şekilde çalışıyor.
MyDyson, kullanıcıların sahip oldukları ürünlere ve kişisel ihtiyaçlarına göre uyarlanmış içerikler ve haberler sunuyor. Ürünlerin kullanım, bakım ve onarım ipuçları ve tavsiyelerinin yanı sıra saç şekillendirme ve temizlikle ilgili bilgiler sağlayan MyDyson uygulaması sayesinde, tükenen Dyson ürünleri stoğa girdiğinde de kullanıcılara bilgilendirme yapıyor.
Uygulama üzerinde 7/24 uzman desteği de sunularak kişiye özel bir deneyim ve yedek parça işe aksesuar alımında sorunsuz alışveriş keyfi yaşatıyor. “