Elon Musk, Twitter özelinde güzel bir reklam haberi aldı. Platform artık daha fazla para kazanmaya başlayacak.
Elon Musk geçtiğimiz aylarda resmi hesabından “Apple, Twitter’da reklam vermeyi büyük ölçüde durdurdu. Apple, Amerika’daki ifade özgürlüğünden nefret mi ediyor?” paylaşımını yapmış, bunun üstüne Twitter’a verdiği reklamları donduran şirketlerden birisinin, “Google, L’Oréal, Bayer, Nestle, Unilever, Coke ve Mars” gibi firmalar ile çalışan büyük reklam ajansı GroupM olduğu ortaya çıkmıştı. O zaman bu adımları hakkında bir açıklama yapan GroupM, Twitter’dan reklam satın almanın mevcut şartlar altında çok riskli olduğunu belirtmişti. İşte bu durum bugün itibarıyla değişti. Dünyanın en büyük reklam ajansı GroupM’e göre artık Twitter’a reklam vermek büyük markalar için yüksek bir risk oluşturmuyor. Bu açıklama, şirketin ve ortak çalıştığı partnerlerinin Twitter’a olan reklam harcamalarını çok ciddi oranda artacağı anlamına geliyor, bu durum elbette Musk ve Twitter için çok olumlu görünüyor.
Twitter’ın artık yeni bir CEO’su da bulunuyor. Kaçıranlar için Elon Musk geçtiğimiz hafta Twitter hesabı üzerinden, “X/Twitter için yeni bir CEO işe aldığımı duyurmaktan heyecan duyuyorum. Kendisi yaklaşık 6 hafta içinde göreve başlayacak! Benim rolüm yeni dönemde ürün, yazılım ve sistem yöneticilerini denetleyen yönetici başkan ve CTO olmaya dönüşecek” açıklamasını yaptı. Musk daha sonra ise beklenen esas doğrulamayı geçti ve şunları dedi: “Linda Yaccarino’ya Twitter’ın yeni CEO’su olarak hoş geldin demekten heyecan duyuyorum. Yeni dönemde ben ürün tasarımı ve yeni teknolojilere odaklanırken, Linda öncelikli olarak genel operasyonlara odaklanacak. Bu platformu her şeyin yapılabileceği tek uygulama olan X’e dönüştürmek için Linda ile birlikte çalışmayı dört gözle bekliyorum.” Daha önce çalıştığı şirket NBCUniversal’da reklam odaklı görev yapan Yaccarino, yukarıdaki yeni gelişmenin de etkisiyle Twitter’daki reklamların sayısını ve şirkete olan maddi getirisini yakında oldukça artırabilir.