Müşteri deneyimlerine verdiği geri dönüşlerle kısa süre önce ödüle layık görülen Peugeot, yine benzer bir değerlendirmenin odağında.
Günümüzde otomobile ilgi duyan pek çok kişinin, belirli dönem aralıklarındaki Fransız otomobilleriyle ilgili önemli çekinceleri olduğunu biliyoruz. Maddelerini alt alta koyduğumuzda müşteri memnuniyetini doğrudan etkileyen bu kriterler içerisinde grubun önemli ismi Peugeot da kendisine yer almıştı. Lakin kendi içerisinde yaptığı modern dönüşümle birlikte artık satış sonrasına daha önem verdiğini gördüğümüz Fransız üretici Türkiye’deki karşılığını almaya başlamış gibi görünüyor. “Sikayetvar.com” tarafından düzenlenen “A.C.E (Achievement in Customer Excellence) Awards 2019” yarışmasında birinciliği elde eden Peugeot, 2019 senesinin ilk çeyreğinde “Müşteri Deneyimini En Başarılı Yöneten Marka” oldu.
Peugeot Türkiye, 2019 yılının ilk çeyrek sonuçlarına göre, Sikayetvar.com platformunun müşteri deneyim endeksinde aldığı 70,8 müşteri deneyim puanıyla en yakın rakibinin 14 puan önüne geçerek otomotiv B kategorisinde yine birinci sırada yer aldı. Kullanıcılara yapılan anketlerden elde edilen; başarı skoru her firmanın şikayet oranı, memnuniyet oranı, teşekkür oranı ve müşterilerin markada kalma isteklerinin bu sonucun elde edilmesindeki temel kriterler olduğunu da altını çizerek belirtmek gerekiyor. Yakın zamanda tamamen elektrikli otomobilleriyle de yeni nesil kullanıcı deneyimini asfalta sunmaya hazırlanan Peugeot’nun bu istikrarını koruyup koruyamayacağını yine hep birlikte göreceğiz.
Elektrikli Peugeot 208