Facebook, daha etkili reklam satışı için fotoğraf boyutlarını artırdı

12 Eylül 2013 08:34


Bünyesindeki milyonlarca kullanıcı sayesinde geniş bir ağı elinde bulunduran Facebook, hedef kitleye ulaşılmasında reklamverenlerin öncelikli adreslerinin başında geliyor. Tıklanma oranlarının artırılması adına çeşitli hamleler yapan sosyal ağ, reklam görsellerinin boyutlarını düzenledi.

Ürün tanıtım ve satışı konusunda en başarılı platformlardan olan site, reklamverenlere daha cazip fırsatlar sunarak ilgilerini çekmek için çalışmalarını sürdürüyor. Yakın zamanda hazır imaj servisi Shutterstock’la anlaşan platform, sitedeki içeriklerin reklamlarda ücretsiz kullanılmasını sağlamıştı. Gerçekleştirilen son değişiklik ile boyutları minimum 560×292 piksele çıkartan yetkililer, maksimum 1200×627 piksele kadar sınır tanıyor.

Fotoğrafın sözcüklerden daha etkili olduğunun altını çizen Facebook, yayınlanacak uygun görselin onlarca cümleye karşılık geldiğini belirtiyor. Böylelikle hem reklam satışlarından daha fazla gelir elde edilmesi hem de sunulan tekliflerle müşteri yelpazesinin genişletilmesi hedefleniyor.

Paylaş