Facebook’un internette zaman geçiren milyonlarca insan için vazgeçilmez olduğu açık. Saatlerini, günlerini arkadaşlarının durum güncellemelerine ve fotoğraflarına yorum yazarak, videolar izleyerek, etkinlikleri gezerek geçiren insanlar mevcut. Facebook da bu durumun farkında ve bu bağlılıktan nasıl daha fazla yararlanabilirim diye düşünüyor. Sitenin son girişimi yazdıklarımızı okumak üzerine. Ad Age’in haberine göre, şu aşamada site üyelerinin yüzde 1’lik bir kısmı (yaklaşık 6 milyon kişi) beta uygulama için seçilmiş durumda. Bu üyeler durum güncellemesi yaptıklarında veya arkadaşlarının duvarlarına veya fotoğraflarına yorum yaptıklarında (tabii ki bunun dışında kalan birçok yerde) karşılarına yazdıkları kelimelerle, cümlelerle alakalı reklamlar çıkacak. Örneğin durum güncellemenize “Bu hafta sonu hangi konsere gitsem?” yazdığınızda sitenin bir yerlerinde Biletix reklamı göreceksiniz.