Başarılı projeleriyle adından söz ettirmeyi başaran K-Speed ekibi, Honda Super Cub için yine ilham verici bir dönüşümle karşımızda.
Motosiklet tarihinin en çok üretilen modeli olarak kırılması zor bir rekoru elinde bulunduran Honda Super Super Cub, markasının kuruluş dönemindeki imza isimlerinden birisi oldu. 1958 yılında başlayan macerası bugün hala devam eden bu önemli ismin genlerini Japonya’nın ardından kısa süre içerisinde Türkiye’de de göreceğiz. Ucuz ulaşım felsefesinin bugün hala en önemlilerinden olan Super Cub, yurt dışındaki modifikasyon garajlarının da zaman zaman odak noktasına alınıyor. Geçtiğimiz süreçte yine benzer bir projeyle karşımıza çıkan Tayland merkezli K-Speed ekibi, yeni Super Cub’ı merkeze alarak yine akıllarda kalacak bir özel yapım motosiklet ortaya çıkartmayı başarmış durumda.
Super Cub 110’un merkeze alındığı projenin detaylarına baktığımızda cafe racer genlerinden fazlasıyla faydalanıldığını görüyoruz. Özellikle lastik ve plakalık gibi bölümleriyle bunu yansıtan modelin gövdesin de uygulanan değişimle birlikte çok daha oturaklı bir görünümün elde ediliği de ayırt edilebiliyor. Gövdeye entegre stop ve LED ön farlarla bir son dokunuşun yapıldığı K-Storm modelinin motor bölümündeyse herhangi bir değişim yer almıyor. Tek silindirli motorun 8 beygir güç ve yaklaşık 9 Nm tork değerlerini üretmeye devam ettiği anlamına geliyor. Siz de projeyle ilgili düşüncelerinizi yorum olarak bize iletebilirsiniz.
Dünyanın en hızlı çim biçme makinesi