5 yıldır hayatımızda olan Fiat Connect uygulaması, temmuz ayından itibaren tüm Egea versiyonlarında kullanıcılara sunulacak.
Bağlanabilirlik teknolojisine 2017 yılından beri önemli oranda eğilim gösteren Fiat, “Yol Arkadaşın Connect” uygulamasını bu kapsamda her geçen yıl biraz daha iyi bir noktaya getiriyor. Sunulduğu ilk dönemlerde Egea’nın belli versiyonlarına dahil edilebilen Fiat Connect, artık tüm model ailesinde standart olarak geliyor. Tofaş tarafından geliştirilen Connect, Apple Store ve Google Play Store’dan indirilen uygulama ile kullanılabiliyor. Müşterilerinin mobilite deneyimlerinde kolaylık, güven ve akıllı bir sahiplik yaratan uygulamanın lansmanından bu yana 35 bin kullanıcıya erişmesi de dikkat çekici rakamlar arasında. Temmuz ayından itibaren satın alma tercihlerini Egea Ailesi’nden yana kullananlar, “Connect”li araçlarını teslim alırken, sadece 399 TL’lik aktivasyon bedelini karşılıyor.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Fiat Connect ile gelen özellikler
Müşteri deneyimi odağında sürekli olarak yukarıya taşınan Connect uygulaması, kullanıcılarına Araç Lokasyonu, Lastik Durumu, Uzaktan Kapı Açma Kapama, Bagaj açma, Çekilme Uyarısı, Kaza Riski Yüksek Nokta Bildirimi, Hız ve Mesafe Limiti, Araç Arıza Araması, Araçtan İnemeden Akaryakıt ödeme özelliği, Yakıt ve Akü Durum Bilgisi gibi fonksiyonları sunuyor. Ayrıca kasko poliçelerinde “Akıllı Fiyatlandırma” dönemini başlatan Fiat, Connect Kasko uygulamasıyla sürüş puanı ve kullanılan güne göre Fiat sahiplerini ilave faydalarla buluşturuyor. Kullanıcılarına temassız ödeme kolaylığı sağlayan Connect, aynı zamanda otopark lokasyonlarına olan uzaklık, boş kapasite bilgisi ve fiyat tarifesi bilgilerini de sağlıyor. Bununla birlikte olası kritik arıza söz konusu olduğunda, Fiat Müşteri İlgi Merkezi sürücüyü seyahatin tamamlanmasına paralel arayarak aracı ile ilgili yapması gerekenleri telefonda aktarıyor gerekli durumlarda acil yol yardım ve çekici desteği veriyor.
Connect uygulaması kaza anında alınan çarpışma verisiyle ilgi merkezine anında uyarı iletiyor ve Müşteri İlgi Merkezi kullanıcıyı arıyor. Talebi doğrultusunda ambulans hizmeti gönderilebildiği gibi; kullanıcıya ulaşılamaması durumunda otomatik olarak aracın bulunduğu konuma ambulans hizmeti sağlanıyor. Fiat tarafından paylaşılan bilgiye göre, bugüne kadar 62 vakada proaktif ambulans yönlendirmesi gerçekleşti.