FIFA 17 incelemesi

29 Eylül 2016 21:00

İNCE AYARLAMALAR

Oynanış kısmına getirilen en büyük yeniliği duran toplarda görüyoruz. Yapımcılar eski sistemi tamamen ortadan kaldırıp, topu tam olarak atmak istediğiniz noktayı belirleyebileceğiniz bir imleç kullanmayı tercih etmiş. Alışması ilk etapta oldukça zor olan bu yeni sistem, zamanla çok daha isabetli ortalar yapmanıza fırsat tanıyor. Bunun yanında artık serbest atış ve penaltılarda oyuncunun konumunu da belirleyebiliyoruz. İsterseniz çaprazdan gelmek yerine dümdüz bir şekilde koşarak toplara vurabiliyorsunuz. Bazı serbest vuruşlarda bu tercihin şutta önemli farklılıklar yarattığını beğeniyle gözlemledik. Tüm bu yeniliklerin yanında elbette yeni oyun motoru Frostbite’tan da bahsetmemek olmaz. Battlefield ile harikalar yaratan bu motorun FIFA için de çok başarılı bir tercih olduğunu rahatlıkla söyleyebiliriz. Özellikle ışıklandırmalar ve oyuncuların cilt yapılarında resmen seviye atlanmış. Görsel anlamda yeni motor takdirlerimizi toplamakla birlikte, animasyonlar ve oyuncu hareketleri söz konusu olduğunda biraz gözümüze battığını itiraf etmeliyiz. Benzer sorunlar PES tarafında FOX Engine’e geçildiğinde de yaşanmıştı. Önümüzdeki seneden itibaren yeni motorun etinden ve sütünden en iyi şekilde yararlanacaklardır.

SEVENİ YİNE ÜZÜLMEYECEK

Oyun modlarına detaylı bir şekilde değinmedik çünkü hepsi bildiğimiz gibiler ve kalitelerinde bir değişiklik yok. Her ne kadar bu sene The Journey, Ultimate Team’den rol çalmış olsa da hala sayısız saatimizi burada harcayacağımız da bir gerçek. FIFA 17, işin sahaya yansıyan kısmında rakibinin bariz bir şekilde arkasında kalmasına rağmen, bu açığını sunumdaki başarısıyla kapatmasını biliyor. Bize göre ikisi arasında tercih yapmanın hiçbir anlamı yok, ikisinden de sonuna kadar keyif almak için sayısız sebebiniz var çünkü.

Sayfa: 1 2 3 4 5 6

Paylaş