Epson imzasını taşıyan renkli etiket yazıcı serisi ColorWorks CW-C6500 modeli, esnek reklam mecrası yaratma imkanı sunuyor. Epson Türkiye Kurumsal Çözümler Kanal Yöneticisi Ahmet Gürle’ye göre salgın sonrasında yeni mecralar öne çıkacak.
Şirketlerin ürünlere kendi yazıcısıyla anlık olarak müşteri fotoğrafı bile basabileceği belirtiliyor. Hastanelerde renkli fotoğraflı hasta bilekliklerinin kullanılacağı ifade ediliyor. Kurumlar bu özel yazıcılarla kendi kendine poster, duyuru yazıları hazırlayabiliyor. Ürünlerin veya kutuların üzerine de promosyonlar, kuponlar ve reklam uygulamaları yapabiliyor.
Epson, yurtdışında uluslararası bir lojistik şirketiyle yurtdışında yeni bir projeye imza attı. Projeyle gönderi yapan şirketler kutuların üzerine kendi logo veya reklamlarını bastı. Şirketlerin geçmişte bu uygulamanın yeni bir reklam platformu olabileceğini düşünmediğini belirten Gürle, “Salgın sonrasında hem bireysel hem de kurumsal tarafta talebin arttığını görüyoruz. Gelecekte bu tür uygulamaları daha fazla göreceğiz” dedi.
Gürle Türkiye’de de örnek çalışmalar yapıldığını anlattı. Gürle’nin verdiği bilgiye göre bazı tekstil şirketleri kasa yanında bulunan parfüm ve hediyelik eşyalara logo veya ürün fotoğrafı basıyor. Ayrıca bulunulan güne ait kampanyalar da hızla basılarak anlatılabiliyor. Bir sonraki alışverişte kullanılmak üzere barkodlu indirim bilgileri de eklenebiliyor.
İnternet üzerinden satış yapan şirketler, müşterilerin istediği ürünlerin üzerine özel günler için fotoğraf bastırabiliyor. Restoranlar ise yemekte çekilen bir fotoğrafı içecek şişesinin üzerine basarak servis edebiliyor. Büyük davet ve organizasyonlarda ise biletlerin veya yaka kartlarının kişiye özel fotoğrafla oluşturulması sağlanabiliyor.