Geçtiğimiz mayıs ayında alınan radikal bir kararla iki farklı uygulamaya bölünen Foursquare‘in baştan aşağı yenilenen arayüzü ilk kez görücüye çıktı. Tasarımının yanı sıra fonksiyonel açıdan da önemli değişiklikler içeren servis artık kişiye özgü tavsiyelerde bulunacak.
Yer bildirimlerini Swarm isimli uygulamaya taşıyarak Foursquare’i yeniden yapılandırma sürecine giden firma, köklü değişikliklere imza attı. Resmi blog üzerinden yayınlanan haberle merak edilen konulara açıklık getiren şirketin dikkat çeken ilk hamlesi logoyu değiştirmek oldu. Mizahi şekilde Foursquare’in kişilere şehri keşfetme konusunda süper güçler kazandırdığı, logonun da bu vizyonla harita pini ve süper kahraman ambleminin karışımı şeklinde tasarlandığı belirtiliyor. Dinamik ve estetik arayüzle gelen uygulamanın diğer büyük yeniliği ise kişiselleştirilebilir olması. Herkesin dünyayı farklı şekilde keşfettiğini söyleyen Foursquare, kişilerin beğenileri, gezdiği yerler ve takip ettiği diğer kullanıcılar ekseninde özelleştirilecek. Böylelikle aynı yeri ziyaret edenler eş mekan tavsiyelerine değil, zevklerine göre kişiselleştirilmiş sonuçlara sahip olacaklar. Dünya çapındaki 50 milyon üyeye ait tavsiye, check-in ve fotoğrafları akıllı algoritmayla birleştiren servis, yepyeni bir deneyim sunacak güncel sürümün kısa süre içerisinde indirilmeye sunulacağını ifade ediyor.