Elektrikli otomobil dinamiklerinde yeni bir eşiğin kapısında olan General Motors, bu dönüşümü yeni logosuyla taçlandırıyor.
Otomobil dünyasının içerisinde olduğu elektrik dönüşümü, artık markaların ötesine geçerek grupların ana yol haritası konumunda. Volkswagen, PSA ve FCA gibi isimlerin ön planda olduğu adımlara General Motors da kapsamlı bir şekilde adım atıyor. Kendi bünyesinde Hummer’ı hayata döndürerek tamamen elektrikli olarak kullanıcılarla buluşturacak olan Amerika merkezli devin bünyesindeki markalar da bu planda yola devam edecek. 2021 itibarıyla vites artıracak olan ürün gamı dönüşümüne vurgu yapacak olan GM, kısa süre önce elektriğe ve geleceğe vurgu yapan yeni logosunu tanıttı. Bu adım yarım asırı aşkın süredir bu kanattan gelen ilk değişim olarak da kayıtlara geçecek.
Şirketin yeni logoyla birlikte vurgulamak istediği noktalarla ilgili detaylar Küresel Pazarlama Sorumlusu Deborah Wahl’dan geldi. GM’in yeni logo ile üç ana noktaya temas etmek istediğini belirten Wahl; “Tarihte gidişatların değiştiği anlar vardır. Bunlar kırılma noktalarıdır. Elektrikli araçların kullanıcılar tarafından benimsenmesi gerekiyor. Bu noktada bizim de üzerimize düşen bir misyon var. Her kullanıcı için bir elektrikli araç çözümü sunabilecek kapasiteye ve teknolojiye sahibiz. Yeni marka kimliğimiz ve kampanyamız bunu yansıtacak şekilde tasarlandı” ifadelerine yer verdi. Şirket önümüzdeki yılla birlikte elektrikli araç platformları ve AR-GE’sinde yeni bir döneme girmeye hazırlanıyor. Hummer dışında Cadillac gibi markalar da bu dinamiklerden nasibini alacak.