Arama sonuçlarının sağ tarafında yer alan markalara ilişkin bilgi kartları, kısa zaman içinde sosyal medya bağlantıları da içerecek. Markaya dair bilgilerin altında Twitter, Facebook, YouTube, Instagram ve LinkedIn profillerine doğrudan yönlendirme sağlayacak bağlantılar yer alırken, Google’ın kendi sosyal ağı Google+ ise bir alt sırada konumlanacak ve doğrudan takip et butonu içererek diğer sosyal ağlardan farklı bir yapıda görünecek.
Daha önce ünlü kişiler için Google+ linklerini bilgi kartlarında sunmaya başlayan Google, böylelikle markaların sosyal ağ bağlantılarını ilk kez arama sonuçları ile verecek. İlgili güncelleme internet kullanıcılarına arama işlemi sırasında zaman kazandırmayı hedefliyor. Şu an için test aşamasındaki özelliğin önümüzdeki günlerde faaliyete geçmesi bekleniyor.