Grand Interactive Awards (GIA) 2009’da Samsung’a Ödül

27 Ekim 2009 19:49

GIA 2009’da, yani sektörün en iyilerinin yarıştığı ve interaktif pazarlamanın tüm uzmanlıklarının değerlendirildiği, interaktif mecranın tek yarışmasında kazananlar belirlendi. Kazananlar arasında Samsung da vardı. Samsung, ‘En İyi Arama Motoruna Dayalı Pazarlama Çalışması’ kategorisinde Samsung Küresel Arama Motoruna Dayalı Pazarlama (SEM) kampanyası ikincilik ödülünü aldı. Kampanya sahibi olan Samsung  Electronics Dijital Pazarlama Müdürü Ömer Şuner, kampanya sona erdiğinde sonuçların oldukça tatmin edici olduğunu, kampanya sonunda Türkiye’nin en yüksek performansı gösteren ilk 4 ülke arasına girdiğini belirterek, projenin başarısını Starcom MediaVest Group Digital ile gerçekleştirdikleri verimli çalışmaya bağladı. Global SEM Kampanyasını hayata geçiren, Starcom MediaVest Group Digital – Search yöneticisi Erdem Günay ise, ödül töreninde yaptığı konuşmada kampanyanın ayırt edici özelliğinin “Tamamen markalamaya yönelik düşünülmesi ve uygulanması” olduğunu belirtti. Ödüllü kampanya, SEM çalışmalarını yalnızca satış veya işlem üretmeye yarayacağı, markalama için kullanılamayacağı ön yargısını yıkması bakımından Türkiye’de ilk olma niteliğini taşıyor, dünyada ise sayılı çalışmalar arasında gösteriliyor.

Paylaş