SONBAHARDA 3D CINEMA 21:9 GELİYOR
2009 yılının en flaş ürünlerinden olan Cinema 21:9’un başarısına değinen Burcu Aksoy, Philips’in 42 yıl önce ilk renkli televizyonu üretmesinden bu yana hem dizayn, hem de görüntü kalitesi açısından sektöre öncülük etmeye devam ettiğini söylerken, mükemmel görüntü kalitesi sunan Philips patentli Pixel Plus ve Ambilight teknolojilerinden ve her türlü dekorasyona uyum sağlayan kusursuz Philips tasarımlarından sonra LCD TV dünyasına bir ilki daha getirerek, sinema perdesiyle aynı orana sahip ilk televizyon olan Cinema 21:9’u Türk tüketicileriyle buluşturduklarını söyledi. “Philips, Cinema 21:9 ile gerçek sinema deneyimini evinize getirdi. Evde film izleme keyfini yeni bir boyuta taşıdı. Bu ürünle hem dünyada, hem Türkiye’de büyük başarı yakaladık ve beğeni topladık. Sonbahar aylarına doğru 21:9 modelimizin 3D özellikli olanı satışta olacak. Böylece tüketiciler gerçek sinema deneyimini 3 boyutlu olarak yaşayabilecek,” açıklamasını yaptı. Philips’in LED TV ürünlerinde kullanılan teknolojiden ve farkındalık yaratan özelliklerinden de bahseden Burcu Aksoy, LED TV ürünlerinde kullanılan LED Pro arka alan aydınlatma teknolojilerinin; görüntü netliği, hareket ve kontrast konusunda bu alandaki en iyi performansı sunduğunu söyleyerek, yeni LED TV’lerinin; Net TV, Perfect Pixel HD motoru, mükemmel doğal görüntü özelliği ile internet bağlantısı ve çarpıcı Ambilight Spectra özelliği ile birlikte diğer çığır açan Philips teknolojilerini de bünyesinde barındırdığını söyledi.
MP3 PAZARINDA TÜRKİYE LİDERİ
Philips’in MP3 çalar pazarındaki son durumu konusundaki sorumuzu da yanıtlayan Burcu Aksoy, MP3 çalar pazarında liderliklerini sürdürdüklerini ve bu yıl içerisine piyasaya sunulacak olan yeni ürünleri ile pazardaki iddialarını devam ettirmeyi amaçladıklarını söyledi. Ayrıca, Philips’in MP3 çalar kategorisinde kullanıcılarına cihazların dışında sunacağı Songbird servisinden de bahseden Aksoy, 2010 model tüm GoGear taşınabilir müzik ve video cihazları için sunulan Philips Songbird ile müzik ve ortam dosyalarını kolayca keşfedilebildiğini, oynatılabildiğini ve senkronize edilebildiğini söyleyerek, kullanıcıların bu eğlenceli ve kullanımı oldukça basit program sayesinde ortam çalar deneyimini istedikleri gibi kişiselleştirebildiklerini de sözlerine ekledi. Philips Songbird’ün ardından yönelttiğimiz “Satış sonrası hizmetlerde Philips ne gibi farklılıklar sunuyor?” sorusunu yanıtlayan Burcu Aksoy, şunları söyledi: “Philips müşteri hizmetleri alanında mükemmel bir işleyiş sunar. Müşteri hizmetleri alanındaki performanslar tüketicilerin satın alma kararını doğrudan etkiliyor. Philips satış sonrası tamir ve değiştirme konusunda en iyi hizmeti sunan şirketlerden biri. Müşteri problemlerini en kısa sürede çözüme kavuşturuyoruz. Gelişmiş izleme sistemi sayesinde cihazların tamir sürecini aşama aşama takip ederek kaliteyi garanti ediyoruz. Philips yetkili servis merkezlerimiz tüketicilerin ihtiyaçlarına yönelik 24 saat içerisinde çözüm geliştiriyor.” Philips’in strateji olarak tüketicinin hayatını kolaylaştıran ürünler sunduğundan ve ürün gamını da buna göre çeşitlendirdiğinden de bahseden Aksoy, en son ‘Saeco’yu satın aldıklarını ve böylece kahve makinesi ürün gamındaki eksikliği giderdiklerini de sözlerine ekledi. Son olarak Philips’in gelecek hedeflerine değinen Burcu Aksoy, Philips’in gelecek hedefleri konusunda özellikle iki şey söylenebileceğini ve ‘Sense and Simplicity’ vaadiyle tüketiciye kullanımı kolay ve sade ürünler sunarken, bununla birlikte ‘sağlık ve iyi yaşam’ vaadiyle de tüketicilerin tüm ihtiyaçlarını karşılayacak ürün gamına sahip ürünlere sahip olduklarını ve gelecekte de tüm stratejilerini bu iki vaade göre kurduklarını söyledi.