Hibrit öncesinde aileye eklendi; SEAT Tarraco için 1,5 litre motorlu yeni versiyon seçeneği
Hibrit versiyon öncesinde aileye dahil olan SEAT Tarraco versiyonu, otomatik şanzıman ve ön tekerlekten çekiş birlikteliğiyle öne çıkıyor.
Kısa süre önce FR versiyonunu kazanarak kullanıcı kitlesine yeni bir pencere ekleyen SEAT Tarraco için yelpaze çalışmaları devam ediyor. Ailenin en büyük SUV modeli olarak rekabete dahil olan modelinin elini çeşitlilik konusunda iyice güçlendiren marka, bu kez giriş seviyesi niteliğindeki parça ile karşımızda. 1,5 litre TSI motor, DSG şanzıman ve ön tekerlekten çekişli altyapı maddelerini bir araya getiren yeni versiyon, şanzıman bazında daha önce görmediğimiz bire kombinasyonu meraklılarıyla buluşturacak. Standart olarak 7 ileri değerliyle gelen bu şanzıman dört tekerlekten çekişli paketlerde gördüklerimizle birebir aynı olmasıyla dikkat çekiyor.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
SEAT Tarraco versiyonu hakkında bilmeniz gerekenler
Donanım bazında farklı dinamiklerle tercih edilebilecek olan versiyonun teknik altyapısı da aslında meraklılarının çok da yabancı olmadığı değerler üzerine şekilleniyor. Kaputun altunda yatan 1,5 litrelik TSI makine 150 PS güç ve 250 Nm torkla karşımıza çıkıyor. Bu makineye eşlik eden otomatik şanzımanla birlikte Tarraco’nun 0’dan 100’e hızlanması 9,5 saniye sürerken maksimumda 198 km/s hıza çıkabiliyor. SEAT’ın tüketim bazında paylaştığı fabrika verisi ise 100 kilometre için 7,1 litre ile 8 litre arasında değişiklik gösteriyor. Style ve Xcellence paketleriyle tercih edilebilecek olan yeni versiyonun 7 kişilik koltuk dizilimi ile tercih edilebiliyor olması da yine tercih edilebilirlik açısından oldukça önemli. Tarraco önümüzdeki yıl markasının ilk şarj edilebilir hibrit modeli olarak da kullanıcılarla buluşacak. 1,4 litrelik benzinli makine ve elektrik motorunun yer alacağı bu versiyon ise 245 PS güç, 400 Nm tork ve 50 kilometre elektrik menzili gibi değerleri sunabilecek.