Yeni logo ve kalite algısını beraberinde getiren Mahindra XUV700, özellikleriyle Avrupalı üreticileri aratmayacak mesajlar veriyor.
Geride bıraktığınız son birkaç yıl otomobil tarihinin gelecek temellerinin atıldığı bir dönem olarak kayıtlardaki yerini almaya aday. Elektrik gücüne devrimsel şekilde yönelimin başladığı bu süreç, pek çok marka ve oluşum için yeni bir kimlik arayışına da ev sahipliği yaptı. Oluşumlar içerisinden yeni oluşumlar çıkartan dinamiklere paralel olarak, üreticilerin gelecek planlarına eşlik edecek yeni marka kimliği yarattıklarını da bu tarih aralığında görmeye başladık. Logoların yenilendiği ve yeni tasarım karakterlerinin oluşturulduğu listeye eklenen son isimde Hindistan devi Mahindra oldu. Tanıtımını gerçekleştirdiği XUV700 isimli SUV modeliyle yeni kimliğini tüm dünyaya lanse eden marka, bu araçla birlikte kalite algısını bir üst kademeye taşımayı garanti ediyor.
Hindistanlı üreticinin 10 yıldır ürün gamında yer verdiği XUV500 modelinin yerine ürün gamına dahil ettiği XUV700 pek çok ilki beraberinde getiriyor. Mahindra’nın yeni marka logosunun kullanıldığı ilk isim konumunda olan modelin bu etmeniyle de kendinden sonra gelecekler için referans niteliği taşıdığını söylemek mümkün. XUV700’ü anlamaya ilk olarak ebatlarından başlayabiliriz. Açıklanan verilerde aracın 4.695 milimetre uzunluk, 1.890 milimetre genişlik, 1.755 milimetre yükseklik ve 2.750 milimetre aks mesafesi değerlerine sahip olduğunu görüyoruz. Bu rakamlar Renault Koleos ve Hyundai Tucson gibi popüler C segment SUV modellerinin biraz daha üzerinde seyrediyor. Modelin, Hindistan pazarında doğrudan MG Hector ile rakip olacağını da belirtmeden geçmeyelim. XUV700, 7 kişilik bir SUV olarak da satın alınabiliyor.
ZS EV tanıtımı