İnce düşünülmüş bir fikir üzerine ortaya çıkan Honda Civic reklamı, Koronavirüs sürecinde ortaya çıkan sıkıntılı gelişmeler arasında bir nebze de olsa fark yaratıyor.
Otomobil dünyasında reklam filmi denildiğinde pek çok kişinin aklına markalar arası unutulmaz atışmalar gelebilir. Aslında bunun için kimseyi suçlamak pek mümkün değil. Birbirinden zeki mesajlarla yüzümüzde tebessüm yaratan bu projeler, Koronavirüs sürecinde de fazlasıyla dikkat çekici olabiliyor. Tıpkı radarımıza takışan 2020 Honda Civic sedan projesinde olduğu gibi. Salgın sürecinde küresel bazda yürütülen “Evde Kal” mesajı üzerine oluşturulan bu reklam filmini özel kılan bir noktası daha var. Civic Sedan‘ın ölçekli bir modeliyle çekilen reklam filmi, tümüyle ev içerisinde çekilen ve yaratma süreci de evde oluşturulan dünyada bir ilk olarak kayıtlara geçecek.
“Tekrar sürene kadar. Evde kal.” mesajını da beraberinde getiren filmin, pek çok sektörün durma noktasına geldiği bu süreçte Civic’i tekrar gündeme getirme ve daha da ötesinde akılda kalıcı kılma konusunda başarılı olacağını söyleyebiliriz. Çekimlerde kullanılam Civic modelinin bir Honda yöneticisinin çocuğundan ödünç alınarak çekilmesi de tüm bu süreç içerisinde ilgi uyandıran detaylar arasında. Çekimlerde aracın bir tünel içerisinde gittiği hissinin verebilmek için de çalışmalar yapılması takdiri hak ediyor. Sözü daha fazla uzatmadan sizleri video ile baş başa bırakalım.