U3-X’İN TEMEL ÖZELLİKLERİ
ASIMO araştırmalarıyla geliştirilen denge kontrol teknolojisinin uygulanmasıyla sağlanan cihaz kontrolü: Eğim sensörü, sürücünün ağırlık değişimine göre aracın eğimini tespit eder ve sürücünün yön ve hız amacını saptar. Verilere dayanarak, cihazın dik bir konuma döndürülmesi için kesin bir kontrol uygulanır ve böylelikle sadece ağırlık değişimiyle, yumuşak ve kıvrak hareketlerin yanı sıra basit bir çalışma sağlanır.
HOT Sürüş Sistemi (Çok yönlü çeker tekerlek sistemi): Honda, geri, ileri, yanal ve çapraz yönler dahil tüm yönlerde hareket sağlayan dünyanın ilk* tekerlek yapısını geliştirdi. Birçok küçük çaplı motor kontrollü tekerlek, geniş çaplı bir tekerlek oluşturmak üzere bir araya getirildi. Cihaz, büyük çaplı tekerleği hareket ettirerek, ileriye ve geriye, küçük çaplı tekerleği hareket ettirerek de yan yönlere gider. Bu hareketlerin birleştirilmesiyle, cihaz, çapraz yönlere de hareket edebilir.
Kompakt ve yenilikçi dizayn: Denge kontrol teknolojisi ile HOT Sürüş Sisteminin birleştirilmesi, tek tekerlekli kompakt ve yenilikçi bir dizayn yaratılmasını sağladı. Bunun yanında, cihaz, aynı zamanda iskelet işlevi gören katlanabilir koltuk, ayak dayanakları ve vücut kılıfını içinde bulunduran, hafif bir monokok cihaz gövdesine sahiptir.
* Honda dahili araştırmalarına göre
TEKNİK ÖZELLİKLER
Akü Tipi: Lityum iyon akü
Çalışma Süresi: 1 saat
Boyutlar: 315 x 160 x 650 cm
Ağırlık: Yaklaşık 10 kilogram