Huawei alt markası Honor, dikkat çeken bir başarıya imza attı. Firma Huawei’den aldığı büyük destek ile giyilebilir ürün pazarında dev bir artış elde etti.
Huawei‘nin kendisini gençlere odaklandıran başarılı firması Honor, kısa süre önce önemli bir açıklama yaptı. Bu açıklamaya göre şirket, 2019 yılında bir önceki yıla göre giyilebilir ürünlerde tam yüzde 497,4 gibi inanılmaz büyük bir artış yakaladı. Bu alanda öne çıkan ana ürünlerinin Band ve MagicWatch serisi olduğunu aktaran firma, bu açıdan oldukça mutlu görünüyor. Açıklama göre firma akıllı telefon tarafında da büyük satış rakamlarına ulaştı. Rusya, Finlandiya, Almanya, Ukrayna, Suudi Arabistan, İngiltere, Fransa, İtalya, Çek Cumhuriyeti ve Birleşik Arap Emirlikleri’nde akıllı telefon satışlarında ilk 5 sırada yer aldığı aktarılan Honor, 2019’un ilk çeyreğinde ise Rusya’da lider akıllı telefon markası oldu. Yılın geri kalanında ise birçok önemli markayı geride bırakarak ikinci olmayı başardı.
Hatırlamak adına saatin 42 mm versiyonunda 1,2 inç 390×390 piksel AMOLED ekran yer alıyor. 46 mm versiyon ise 1,4 inç 454×454 piksel bir AMOLED ekran ile geliyor. Temel aldığı Huawei Watch GT 2 ile benzer olarak gücünü Kirin A1 işlemciden alan saatin, 4 GB‘lık dahili depolaması bulunuyor. Gelişmiş Bluetooth bağlantısı ile telefondan 150 metre uzakta telefon görüşmesi yapmanıza imkan tanıyan ürün, nabız başta olmak üzere her kalemde aktivite takibi yapabiliyor ve su geçirmiyor. Aynı zaman uyku takibi de yapabilen Honor MagicWatch 2, paslanmaz çelik gövdesinde GPS donanımı da taşıyor. Firma tarafından tam 14 günlük bir pil ömrü açıklanan akıllı saat, normal kullanımda tam 2 hafta görev yapabiliyor.