Huawei kısa bir süre önce gerçekleştirdiği basın etkinliğinde yeni giyilebilir cihazlarını görücüye çıkarttı. Fashion Forward konseptli yeni ürünler şık tasarımları ve sundukları deneyimle dikkat çekiyor.
Türkiye’de satışta olan yeni ürünler arasında Huawei Watch GT 4 akıllı saatler, FreeBuds Pro 3 kablosuz kulaklık, Eyewear II akıllı gözlük ve Huawei Watch Ultimate Design yer alıyor.
Huawei Watch GT 4 modelinin iki tasarım varyasyonu bulunuyor. 46 mm’lik Huawei Watch GT, güçlü ve sağlam bir gövdeye sahip sekizgen tasarımla geliyor. 41 mm’lik Huawei Watch GT 4 41mm ise mücevher parçalarını andıracak şekilde tasarlanmış şık kolye tasarımına sahip. Watch GT 4, farklı stillere, kişiliklere ve durumlara uyacak kadar çok yönlü ve 8 farklı renk seçeneğiyle sunuluyor. Akıllı saat, PPG Aritmi Analizi, menstrüel döngü yönetimi 3.0 ve uyku nefes farkındalığı olmak üzere üç önemli özellik ekliyor.
Huawei Watch Ultimate Design, Huawei’in ilk altın akıllı saati olarak sunuluyor. Elmas kesim gravür işlemiyle oyulmuş 3D trapez desenler, altın çerçeve, altın taçla, kelebek tokalı altın PVD titanyum kayış bu benzersiz ürünün temel tasarım ögelerini oluşturuyor. Altın akıllı saatin Türkiye’deki fiyatı ise 79.999 TL.
Etkinlikte ayrıca, sınıfının lideri ses teknolojisi ile dengeli tasarım estetiği sunan yepyeni Eyewear II’nin yanı sıra, dokunsal ve kağıt benzeri ekran deneyimi sunan PaperMatte tabletler de tanıtıldı.
FreeBuds Pro 3 ön satışa 4.999 TL fiyatla sunulurken AFBPRO300 koduyla 300 TL kupon indirimi uygulanıyor. 399 TL değerinde 1 yıl kayıp kulaklık desteği de veriliyor.
Huawei Tüketici Elektroniği Grubu Avrupa Başkanı William Tian‘dan, ”Huawei için giyilebilir ürünler ve stratejiler, en önemli kollardan biri. Çin’deki pazar liderliğimize ek olarak, global pazarda da ikinci sıradayız. Özellikle Avrupa pazarına bakıldığında da Türkiye’nin katkısının çok büyük bir etken olduğunu belirtmek istiyorum. Özellikle son 2 yıl içerisinde artan hacim ile birlikte, giyilebilir cihazlar kategorisinde Türkiye’de pazar payı liderliğini de kazanmayı başardık. Fashion Forward sloganı ile duyurduğumuz Watch GT 4 serisi ile birlikte her tarza ve her zevke uyum sağlayan saatlerimizi satışa sunuyoruz. Watch Ultimate Design adını verdiğimiz yeni saatimiz ise akıllı saat pazarındaki en iddialı ve en gösterişli saat olma özelliğini taşıyor” açıklamasını yaptı.
Huawei Türkiye Tüketici Elektroniği Grubu Ülke Müdürü Allen Yao, ”Artık akıllı saatler yalnızca teknolojiyi önce olarak takip edenlerin kullandıkları nadir aksesuarlar değil. Tamamen hayatımıza girmiş durumdalar ve her gün hiç durmadan, sanki bir parçamızmış gibi kullandığımız hayatımızı ölçen bu teknolojinin, hayat tarzımıza da uygun olması gerekiyor. Huawei modanın en üst seviyelerini hedefleyerek, kullanıcıların her gün bakmaya doyamayacağı akıllı saatler üretmeye devam edecek” dedi. Allen Yao, Türkiye akıllı saat pazarındaki lider pozisyonunu 2019 ve 2023 yılının ilk yarısını kapsayan yıllık büyük oranlarıyla ifade etti. Bu rakamlara göre; Huawei marka akıllı saat kullanımı yıldan yıla satış rakamlarına bakıldığında en az yüzde 30 büyüme gösteriyor.