Huawei son zamanlarda adını sıkça andığımız akıllı telefon markaları arasında yer alıyor. Bu durumun sadece gündeme gelmekle kalmadığı; satışlara da yansıdığı, Huawei Türkiye pazar payı rakamlarıyla ortaya koyuldu. Huawei Türkiye, Ağustos 2017’de yüzde 3,2 seviyesinde olan pazar payını, Ağustos 2018 itibarıyla %21,3’e yükseltti.
Uluslararası analiz kuruluşu GfK’nın verilerine göre Huawei, bir yıldan kısa bir süre içinde akıllı telefon segmentindeki pazar payını önemli ölçüde artırdı. Markanın Ağustos 2017’de %3,2 olarak açıklanan pazar payı, Ağustos 2018’de yüzde 21,3 seviyesine yükseldi. Bu da Huawei’nin Türkiye pazarında kendi rekorunu kırdığı anlamına geliyor.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Huawei Türkiye Tüketici Ürünleri İş Birimi Ülke Müdürü Seth Wang, konuyla ilgili olarak yaptığı açıklamada şunları söyledi; “Türkiye’de akıllı telefon pazarında farklı dinamiklerin de etkisiyle önemli bir rekabet ortamı söz konusu. Ülkenin genç nüfusu, güncel teknolojiyi ve bu alandaki ürünleri yakından takip ediyor. Özellikle fotoğraf alanında son dönemde Huawei’nin yarattığı fark ve bununla beraber ortaya koyduğumuz stil sahibi, güçlü, hızlı, akılcı ürünler, tüketicinin de dikkatini her gün daha fazla çekiyor. Gerçekleştirdiğimiz global iş birlikleri ile birlikte, yapay zeka gibi katma değerli özellikler de yine bu başarıda pay sahibi olduğunu düşündüğümüz diğer unsurlar. Aynı zamanda iletişim teknolojilerinde de küresel bir lider olan Huawei’nin akıllı telefonlarına da yansıyan bu teknolojisi hem Türkiye’de hem de dünya genelinde bu yükselişin sürmesinin bir diğer itici gücü olacaktır. Huawei olarak tüketicilerin hayatını kolaylaştıracak ve gerçek ihtiyaçlarına odaklanan, şık ve akılcı ürünler sunmaya devam edeceğiz.”
İlginizi çekebilir
Huawei’den Mate 20 ailesine özel iki yeni ilginç reklam