Hyundai Kona Elektrik ile çevre ve iklim odaklı sürdürülebilirlik turu tamamlandı
Hyundai ile Avrupa Dalgıç Birliği’ni bir araya getiren farkındalık odaklı “Sürdürülebilir Tur” boyunca önemli projeler hayata geçirildi.
Hyundai ve Avrupa Dalgıç Birliği (DAN Europe) ortaklığıyla bir sosyal sorumluluk projesi olarak hayata geçirilen ve deniz kirliliğine dikkat çeken “Sürdürülebilir Tur” tamamlandı. 8 Haziran Dünya Okyanuslar Günü’nde başlayan ve yaklaşık altı ay boyunca İtalya, İsviçre, Almanya, Belçika, Hollanda, Danimarka, İsveç, Norveç, Finlandiya, Estonya, Letonya, Litvanya, Polonya, Çek Cumhuriyeti, Slovakya ve Macaristan’ı içeren 17 Avrupa ülkesini ziyaret eden ekip, çok sayıda şirketin CEO’ları, kurucuları, STK’lar ve sürdürülebilir ürünlerle çalışan start-up’lar da dahil olmak üzere önemli isimlerle bir araya geldi.
Daha sürdürülebilir iş uygulamaları ve çevre savunuculuğunu yapmak için yaklaşık 25.000 kilometre yol kat eden ikili, amaçlarına tam olarak uyması için doğa dostu bir otomobil olan Hyundai KONA Elektrik modelini tercih ettiler. Bu tur boyunca 0 emisyonla hareket eden KONA Elektrik, düşük tüketimi ve uzun menziliyle de DAN Europe ekibine önemli avantajlar sağlamış oldu.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Hyundai elektrikli otomobil segmentinde şimdiden iddialı
Ürettiği çevre dostu yeni nesil otomobillerle de son yıllara damgasını vuran Hyundai ise bu doğrultuda elektrikli ürün yelpazesini genişletmenin de ötesine geçiyor ve insanlık için ilerleme hedefine ulaşmaya devam ediyor. Hyundai, denizlerdeki terk edilmiş ağları ve diğer atıkları toplayan okyanus koruma kuruluşu ile “Sağlıklı Denizler” adlı bir ortaklık başlatırken bu sayede 2021 yılında mavi sulardan 78 tondan fazla atık toplandı. Sürdürülebilir ürünler yaratmak ve sosyal çevre bilincini kitlelere yaymak için DAN Europe’u destekleyen Hyundai, işbirliğinin hem sualtında hem de karada olmasını hedefliyor.
Hyundai, sadece otomobil üretmeyerek çevreye ve gelecek nesillere karşı olan tutumunu sürdürmeye ve ilgili kuruluşlara destek olmaya devam edecek. Ayrıca, Avrupa’da satışa sunduğu modellerinin yüzde 75’inden fazlası elektrikli bir versiyona sahip olan Hyundai, bu oranı 2025’ten sonra yüzde 100’e çıkarmayı planlıyor.