Hyundai STARIA Hibrit Türkiye’de 1 milyon 895 bin TL’den satışa çıkıyor. Araç için 2.2 litrelik dizel motora veda ediliyor.
1.6 litrelik T-GDI benzinli motorla kombinlenen 1.49 kWh’lik bataryanın yardımıyla 225 beygir güç üreten ve yakıt tüketimi ortalama olarak 7,6 litre olarak açıklanan araç hakkında Hyundai Türkiye şunları aktarıyor: “Hyundai’nin MPV segmentindeki başarılı oyuncusu STARIA, 2025 model yılına yepyeni bir motor seçeneği ve zenginleştirilmiş donanım listesiyle giriş yapıyor. İlk kez 2022 yılında Türkiye’de satışa sunulan STARIA, 2.2 litrelik dizel motoruna veda ederek benzinli 1.6 litrelik turbo beslemeli ünite ve 1.49 kWh batarya ile desteklenen hibrit sistemine geçiş yapıyor. Bu yeni kombinasyonla beraber daha çevreci ve daha teknolojik olan STARIA, her iki motorun birleşimiyle beraber toplamda 225 beygir güç ve 367 Nm gibi yüksek bir tork sunuyor. Tork konvertörlü 6 ileri otomatik şanzımanla beraber sınıfındaki en performanslı ve en verimli modellerden biri haline gelen STARIA Hibrit, hem ticari hem de bireysel kullanımlarda sahibine maksimum konfor ve üstün bir sürüş deneyimi vaat ediyor.
STARIA Hibrit, kendi sınıfında fark yaratan zengin teknoloji ve güvenlik donanımlarına sahip. Bu kapsamda ilk olarak “4,2 inç TFT Gösterge Bilgi Ekranı” ve “10,25 inç Dokunmatik Ekranlı Bilgi Eğlence Sistemi” ile öne çıkan STARIA, “Elektronik Vites Paneli (SBW)” ile üstün bir sürüş deneyimi sunuyor.
“Dur Kalk Özellikli Akıllı Hız Sabitleme Kontrolü (SCC w/S&G)” ve FCA-JT (Ön Çarpışma Önleme Asistanı (Kavşak Dönüş Desteği)” sunan otomobilde “LKA (Şeritte Kalma Asistanı)”, ”ISLA (Akıllı Hız Limit Asistanı)” ve “LFA (Şerit Takip Asistanı)” gibi özellikleri de standart olarak sunuyor.
Kısa sürede Türkiye’nin en sevilen MPV modellerinden biri olan STARIA, hibrit modelde dört farklı dış renk ve siyah kumaş iç renk seçeneği ile satışa sunuluyor. İç mekanda üst düzey bir oturma düzenin sunan otomobilde tam 9 kişilik kapasite bulunuyor. Ön taraftaki yolcular, diledikleri zaman ortadaki koltuğu yatırarak ekstra bir alan elde edebiliyor.
Direksiyon arkasına yerleştirilen kulakçıklarla da kontrol edilebilen şanzımanın vites kolu da yok ve diğer Hyundai modellerinden olduğu gibi tuşlu olarak (e-shift by wire) olarak sunuluyor. “Kablosuz Akıllı Telefon Şarj Sistemi, 6 hoparlörlü müzik sistemi ve anahtarsız giriş ve çalıştırma sistemiyle” kullanıcılarına kolaylık sağlayan STARIA’nın dört bir köşesinde “USB Type-C Girişleri” de var.
Hibrit versiyonla beraber yakıt tüketimi ortalama olarak 7,6 lt verilen Hyundai STARIA, Türkiye’de Elite donanım seviyesi ve 4×2 çekiş sistemiyle 1.895.000 TL’ye satılıyor.”