Son yıllarda hemen her koldan dikkat çeken projelere imza atan Hyundai, başarısının meyvelerini artan marka değeriyle taçlandırıyor.
Modellerinde yakaladığı yeni nesil tasarım karakteri başarısını elektrik ve hidrojen yakıt hücresi gibi geleceğin altyapılarına da yansıtan Hyundai, çok koldan devam yükselişini perçinlemeye devam ediyor. Güney Koreli üretici kısa süre önce gerçekleştirdiği duyuruyla marka değerini 2021 yılında yüzde 6 oranında artırarak toplam 15.1 milyar dolar seviyesine çıkardığını açıkladı Aynı zamanda dünyanın en iyi 30 markası arasında yerleşen Hyundai, böylelikle otomotiv dünyasındaki yeteneklerini, müşterilerin değer ve önem verdiği şekilde güçlendirdi.
Dünya çapındaki bağımsız kuruluşlardan ödüller ve övgüler alan Hyundai, marka değeri açısından yedi yıl üstüte gelişim gösterirken aynı zamanda mobilite alanındaki hızlı çözümleriyle de geleceğe yönelik ciddi adımlar atmaya devam ediyor. Son olarak Interbrand tarafından açıklanan bu önemli artışa, markanın çevre dostu elektrikli modelleri üretmesi ve akıllı mobilite uygulamaları önemli ölçüde katkıda bulundu. Aynı zamanda, 2045 yılına kadar karbon nötrlüğü ve hidrojen yakıt hücreli araçlar konusundaki gelişmeler de markanın yükselmesine yardımcı oldu.
Hyundai Sonata tanıtımı