Kısa süre önce Türkiye pazarına giriş yapan SKYWELL, kendi içeriside oluşturduğu hizmetlerle rakiplerinden ayrılmak istiyor.
Geçtiğimiz kasım ayında gerçekleştirilen duyuruyla birlikte Türkiye pazarına giriş yapan Çin merkezli SKYWELL için bu macera ilkleri barındırıyor. Avrupa’dan önce ilk kez Türkiye’de sunulan hizmetleriyle dikkat çekmek isteyen markanın bu alanda pazara sunacağı ilk model ise SUV segmentindeki ET-5 olacak. Kısa süre önce özel bir dijital etkinlikle birlikte lanse edilen ET-5 için açıklamalarda bulunan SKYWORTH Kurucusu Stephen Wong da; “Kurulduğu günden bu yana televizyondan set-up box’a, cep telefonundan elektrikli otobüse kadar birçok farklı çalışmaya imza atan grubumuz, SKYWELL markası ile birlikte elektrikli otomobil pazarına da giriş yaptı. Bugün ise Ulubaşlar Grup ile kurduğumuz iş ortaklığı sayesinde iddialı ve güçlü bir şekilde Türkiye pazarına açılıyor olmanın mutluluğunu yaşıyoruz.” ifadelerine yer verdi.
Kısa sürede 100 adetten fazla ön sipariş aldığı açıklanan ET-5 ile birlikte SKYWELL’in kurduğu mobilite ekosisteminin detayları gün yüzüne çıkartıldı. Marka, Türkiye’de Ulu Motor ortaklığı ile daha önce hiç sunulmamış, sınırlı sayıda NFT model, SKYAPP uygulaması, yerinde servis imkânı, sadakat programı ve SKYHOUSE showroomları gibi birçok yeniliği de tüketici ile buluşturuyor.
Online lansmanda vurgusu yapılan öne çıkan konulardan en önemlisi markanın Türkiye’de satış sonrası hizmet kalitesini bambaşka bir boyuta taşıdığı mobil uygulaması oldu. SKYAPP adlı uygulama sayesinde yepyeni bir kullanıcı deneyimi oluştuğunu vurgulayan Mahmut Ulubaş, “Kullanıcılarımıza onarım, bakım veya servis ihtiyacı duyduğunda bu uygulama sayesinde bir servis istasyonuna gitmek zorunda kalmadan çözüm sunabileceğiz. SKYAPP üzerinden, en yakın yetkili servisi kendi bulunduğu yere çağırabilir, konum paylaşabilir, aracın bulunduğu yerde bakım, onarım ve hatta şarj hizmetini dahi gerçekleştirebilir.” ifadelerine yer verdi.
SKWWELL’in bayilik ve showroom anlayışının da bambaşka olacağının vurgusunu yapan Mahmut Ulubaş; “Avrupa’daki ilk SKYHOUSE showroomlarını Türkiye’de faaliyete geçiriyoruz. SKYHOUSE mağazalarındaki hedefimiz SKYWELL kullanıcıları için bir oturma odası oluşturmak. SKYHOUSE mağazalarında ailenizle birlikte veya arkadaşlarınızla kahve içebilir, vakit geçirebilir veya toplantı yapabilirsiniz. Ankara ve İstanbul şehirlerinde SKYHOUSE mağazalarımız faaliyete geçiyor. 2022 yılının ilk çeyreğinde ise bunlara 20 farklı nokta eklenecek. 2022 yılı içerisinde 10 bin metrekarelik alanda faaliyete geçecek olan AR-GE ve Deneyim merkezimiz SKYWELL kullanıcılarına kusursuz bir deneyim sunacak.” şeklinde konuştu.
Bu da Ford’un tamamen elektrikli Mustang modeli