Dünyanın en popüler ağlarından olan Instagram için 2022 hedefleri açıklandı. Firma yeni yılda odak noktaya Reels’leri alıyor.
Instagram platformunun başındaki isim Adam Mosseri, kısa süre önce aşağıdaki videoyu yayınladı ve 2022 için bazı açıklamalarda bulundu. “Instagram’ın ne olduğunu yeniden düşünmemiz gerekecek çünkü dünya hızla değişiyor ve biz de onunla birlikte değişmek zorunda kalacağız.” diyen Mosseri, 2022’de açık olarak fotoğraf değil video tarafında odaklanacaklarını açıkladı.
Burada özellikle TikTok’la mücadele etmek için hazırlanan Reels formatına odaklanacaklarını aktaran Adam Mosseri, yeni yılda içerik üretenlere daha fazla kazanç yolları sunacaklarını da belirtiyor. Firma bu konuda birçok yeni sistem geliştiriyor ve özel içerikler için daha fazla gelir planlıyor.
Instagram’ı özellikle gençler için daha güvenli hale getirmek adına çalışmaların süreceğini de aktaran Mosseri, 2022’de Instagram içi mesajlaşma konusuna da ağırlık vereceklerinin işaretini verdi.
Instagram’ın 2022 yılındaki hedefleri arasında bir iPad uygulaması olmasını da umut ediyoruz. Firma inatla bir iPad uygulaması çıkarmıyor ve buna uzun zamandır çok komik bahaneler buluyor.
2022 Priorities 📝
This next year is going to be pivotal for Instagram. In addition to our industry-leading safety and wellbeing efforts, we’re focused on these four key priorities.
Hope you’re all able to get some rest over the holidays. See you in the New Year! ✌🏼 pic.twitter.com/iY8uQ1EnMZ
— Adam Mosseri (@mosseri) December 28, 2021
İlginizi Çekebilir
Ferrari’nin nefes kesen otomobili ile tanışın