reklamı kapat

POPÜLER

Instagram LOG Tasarım

Instagram, “Yayın Kanalları” özelliğini kullanıma sundu

Dünyanın en popüler sosyal medya platformlarından olmayı sürdüren Instagram, 2023’e önemli güncellemeler ile devam ediyor.

Firmanın bugün belirli içerik üreticileri kapsayan yeni özelliği dikkat çekmeyi başaran “Yayın Kanalları” oldu. Bu yeni özellik için firma “En sevdiğin içerik üreticilerden son haberleri al” açıklamasını yapıyor. “Sen ve diğer takipçiler mesajları okuyup ifade bırakabilir ve anketlerde oy kullanabilir” açıklaması yapılan “Yayın Kanalları”, tek taraflı çalışıyor yani bu kısımda Zuckerberg’e ya da özelliği kullanan başka bir kişiye takipçiler mesaj yazamıyor. Şu an eğer isterseniz Mark Zuckerberg tarafından açılan “Meta Channel” isimli yayın kanalına direkt olarak buradan (Sadece mobilde çalışıyor ve Mark Zuckerberg’i takip etmeniz gerekiyor) katılabilir ve Zuckerberg’in güncel açıklamalarını hızlı şekilde takip edebilirsiniz.

Meta çatısı altında yer alan en önemli platformlardan olan Instagram, dün 16 Mart tarihinde “Canlı Alışveriş” özelliğini kapatacaklarını duyurmuştu. Peki bu özellik tam olarak neydi? Bu konuda firmadan gelen açıklama şöyle: “İşletmeler ve içerik üreticiler Instagram’a canlı yayına geçtiklerinde artık ürünleri etiketleyebilir. İzleyiciler, alışveriş videosuna eklenen ürünleri satın alabilir veya kaydedebilir. Canlı yayına geçmeden önce, sergileyeceğiniz bir koleksiyona en fazla 30 ürün ekleyebilir ve Canlı yayındayken tek seferde bir ürünü başa tutturarak öne çıkarabilirsiniz. Sadece onaylanmış ürünler canlı videolara eklenebilir.” Kapatma kararının arkasında tam olarak ne yer aldığı bilinmiyor ancak yüksek ihtimalle özellik çok kullanılmıyor. Süreç hakkında firma sadece “Bu değişiklik, kullanıcılarımıza daha fazla değeri sağlayan ürün ve özelliklere odaklanmamıza yardımcı olacak.” açıklamasını yapıyor.

Instagram adımları yanında bu da ilginizi çekebilir: İnsansı robot Ameca ve yapabildikleri

İLGİLİ HABERLER