Sosyal medyanın en büyük platformlarından olmayı sürdüren Instagram, yeni “yayın kanalı” güncellemeleri duyurdu.
Instagram tarafından bu konuda yapılan resmi açıklama şöyle oldu: “Yayın kanalları, içerik üreticilerinin Instagram’da topluluklarıyla doğrudan etkileşimde bulunmasının popüler bir yolu haline geldi. Bu kanallar üzerinden içerik üreticileri ve hayranları arasında her ay 1,5 milyardan fazla mesaj paylaşılıyor! Ancak yakın zamana kadar hayranlar, yalnızca beğenerek ve ifade bırakarak mesajlara katılımda bulunabiliyordu. İşte bu yüzden kanallarda yaptığımız son güncellemeleri size sunacağımız için heyecanlıyız. Bu güncellemeler, en sadık hedef kitlenizi daha iyi anlamanıza ve bu kitleyle daha derin işbirlikleri yapmanıza yardımcı olacak. Ne de olsa konuşmalar, herkes gerçekten katılımda bulunabildiğinde daha anlamlı hale gelir.” Şirket yeni güncellemeleri “Yanıtlar, İstemler ve İstatistikler ve en iyi uygulamalar” olmak üzere üç bölüme ayırıyor ve şunları aktarıyor: “Yanıtlar, kanalınızda gerçek karşılıklı konuşmalar yapma şansı sunar. Hayranlar, mesajlara ve birbirlerine yanıt verebilir. Bunu yaparken odak noktası içeriğiniz olmaya devam eder. Tüm yanıtlar, mesajlarınızda düzgün bir şekilde tutulur. Bu şekilde konular organize bir şekilde kalır ve hayranların kanalınızda kendilerine göre bir yer bulmaları kolaylaşır. Tıpkı yorumlar gibi yanıtları da silebilir veya şikayet edebilirsiniz.”
Konuşmayı devam ettirmek zor olabilir ancak artık en başından başlamanıza gerek yok. İstemler kanalınızda heyecan yaratır; hayranlarınıza yanıtlanacak bir şeyler sunarak birbirleriyle bağlantı kurma şansı da verir. Önerilen konular arasından seçim yaparak buzları eritin veya kanalınızın havasına uyan özel bir istem oluşturun. Hayranlar, 24 saat içinde bir metin veya fotoğraf ile yanıt verebilir ve favori yanıtlarını seçip beğenebilir.
Kanallarda hayranlarınızla etkileşimde bulunmanın yeni yollarının yanı sıra toplam etkileşim, hikaye paylaşımı ve anket oyu sayısı gibi ölçümleri kullanıma sunuyoruz. Bunlar, içeriğinizin nasıl performans gösterdiğini takip etmenize ve hangi içeriklerin yankı bulduğunu anlamanıza yardımcı olur.”