Inversion inceleme

30 Kasım 2012 09:56


DİKİNE SIKIŞ
Inversion, neresinden tutarsanız elinizde kalan bir oyun. Geliştirici ekibin tecrübesizliğinden midir, yoksa oyunun aceleye getirilmesinden mi bilinmez; oyundaki silahlar bile su tabancasını andırıyor. Gelecekte geçen Inversion’daki silahların çoğu fütüristik modellere sahip ama en babasından bir Pulse Rifle’la bile hedefi tutturduğunuzu hissedemiyorsunuz. Bunun en büyük sebeplerinden biri de karakter modellerindeki vurulma noktalarının çok anlamsız olması. Sanıyoruz ki her düşmandaki vurulma noktası sayıca az ve düşmanı neresinden vurduğunuzu anlayamıyorsunuz. Yapay zeka yok; düzgün silahlar ve vuruş tokluğu yok. Bir aksiyon oyunu için oldukça trajik bir durum. Peki ya oyunun adını aldığı dikey oynanışa ne demeli? Üzerine konuşulacak pek bir şey yok açıkçası. Düşmanlar da, siz de yer çekimiyle oynayabiliyor ve binaların üzerinde dikey şekilde çatışmaya girebiliyorsunuz. Fikir güzel ancak oyunun harita tasarımları bu fikri destekleyecek şekilde planlanmamış. Yani geliştiricilerin bu fikri uygulamaları, oyunun diğer aksiyon oyunlarının yanında bir fark yaratamıyor.

FENA… ÇOK FENA…
Yılbaşı sezonuna yaklaştığımız bugünlerde piyasadaki aksiyon oyunlarının sayısı giderek artacaktır. Açıkçası Inversion’ı oynayana kadar daha önce bitirdiğiniz aksiyon oyunlarını tekrar bitirmeniz çok daha fazla eğlenmenizi sağlayacaktır. Gönül isterdi ki Japon patentli Inversion, tanıtım videolarında yarattığı beklentiyi karşılayabilsin ama bu haliyle gördüğünüz yerde kaçmanızı tavsiye edeceğimiz bir yapım olmuş.

Sayfa: 1 2 3

Paylaş