KIA ile 11Sight ortaklığıyla Koronavirüs günlerinde satış ve tanıtım sürecini dijitale taşıyan otomobil üreticileri arasına bir yenisi eklendi.
Koronavirüs sürecinde satış stratejilerini dijital ortam üzerinden şekillendiren markalar arasına KIA da dahil oldu. Güney Koreli marka Türkiye’de pandemi sürecinde ve sonrasında bayilere gelemeyen müşterilerine artık 11Sight ile anında görüntülü ulaşıyor. kia.com.tr adresini ziyaret edenler, satış merkezi altındaki görüntülü görüşme sayfası içerisindeki seçtiği bayi linkine tıklayarak, herhangi bir ek işlem olmadan saniyeler içerisinde bağlantı kurdukları satış temsilcisiyle akıllı telefonu ya da tableti üzerinden görüntülü görüşme yapabiliyor. Müşteriler böylece, modeller hakkında bayiye gitmeden dijital olarak anında bilgi alabiliyor. 11Sight hizmetinden yalnızca KIA sahibi olmak isteyenler değil, hali hazırda araç sahibi olanlar da faydalanarak araçları hakkında merak ettiklerine anında yanıt bulabiliyor.
Görüntülü görüşme uygulaması 11Sight, 4 yıldır otomotiv, finans, gayrimenkul ve sağlık başta olmak üzere birçok sektörde başarıyla faaliyet gösteriyor. 11Sight, Türkiye’de ve Amerika’da otomotiv sektörü markalarının dijital dönüşümü için önemli bir araç olarak görülüyor. Marka ve kullanıcı sayısını 4 yıldır ivmelenerek artırmaya devam eden 11Sight, Türkiye’nin yanı sıra Amerika, İngiltere ve Dubai’de de marka-müşteri ilişkilerinin dijitalleşmesi için çözümler sağlıyor. Dijital teknolojilere bu denli alışkın müşterilerin beğendikleri araçları evden çıkmadan, canlı olarak görüntülemesinin memnuniyetlerini ve markaya bağlılıklarını arttırdığını da belirten 11Sight Türkiye Ülke Müdürü Ercan Gümüş; “Evi uzakta olan, dışarı çıkamayan veya çıkmak istemeyen, acil ihtiyacı olan müşteriler için de 11Sight etkili bir çözüm oldu. Showroom’ları telefonla aramak yerine görüntülü arayan müşterilerle, markaya güven endeksi 3 kat arttı” ifadeleriyle süreci özetledi.